Mindicap Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 Jag undrar var reglerna brukar vara (om det finns några) kring online poker och internet telefoni ex skype. Det är så att jag och några vänner tycker om att spela på samma bord, och det vore så mycket trevligare att sitta och prata och diskutera samtidigt. Har ni tankar kring det härm och vad brukar det finnas för policy? Citera
Hjort Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 Det är fusk, och det upptäcks normalt inte. Ge fan i att spela på samma bord i fortsättningen. Citera
Tiggr Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 Gör ni det med syfte att fuska kommer det garanterat att märkas. Citera
dannnne88 Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 Skulle vilja se någon pokersida sätta dit er detta men det är väl mest en moralfråga, avslöjar ni inte era händer medans ni spelar så är det väl inte farligt. Citera
Mindicap Postad 4 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2007 tack för svaren. givetvis så avslöjar vi inte händer, utan tycker helt enkelt om att spela på samma bord. Att detta var mot reglerna hade jag ingen aning om, men tack för upplysningen Citera
teddybeahr Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Så länge de inte avslöjar varandras händer och samarbetar är det ju inte otillåtet? Citera
Recommended Posts