Gå till innehåll

Hur ta sej ur "fegspel" när man trillat ?


PsychicIor

Recommended Posts

Har hamnat i en downperiod med resultat av att jag börjat spela för fegt o foldar för mkt. Bättre det än att tilta visserligen :), men man kan ju säga att det är en tilt det oxå fast man inte kastar bort pengarna, dock så ger jag ju bort i ett lugnare tempo med alla foldar.

 

Hur kommer man ur det ? Kan känna mej taggad som fan och skall spela....så loosar man en hand man tror man har i en ask....så faller man in i fegspelet.

 

Skall man bara slå pannan i databordet, käka jalapenos och rycka näshår...eller hur får man tillbaka lite klok agressivitet. Vad har ni mer erfarna spelar för trix ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har samma problem fast åt "andra hållet". När jag har plockat in vad jag räknar som "dags-snitt" så börjar jag fega som fanken.

För mig så är det bara att stänga ner.

 

När jag loosar? Då funderar jag på om jag spelade "rätt" eller loosade för att jag spelade "fel". Kommer det för många fel på kort tid - då lägger jag av för dagen.

 

Cluelessrookie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
En variant är att kliva ner till en nivå som är så låg att man är fullständigt orädd och sitta där och vara brutalaggressiv ett tag. Det har funkat för mig.

 

Denna taktik använder jag också, men av en helt annan anledning. Jag går ner på låga bord för att "tilta av mig", dvs jag spelar grymt aggresivt för att sedan vänta en timme och gå tillbaks till mina vanliga bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...