ebisumaru Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 läst massa böcker ser allt som har med poker att göra så fisk ja kanske jag vet inte Wow stort. OP: Lyssna på Hjort, han har rätt. Fortsätt spela NL, du kommer att hitta betydligt mer fisk där än på limit. Dessutom så är det en massa jobb att byta spelform. Citera
morberg Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Säger en hel del om vad? Om Erik Sagström. Citera
Hjort Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Dock är det mer avgörande att ta rätt beslut i NL t.ex på turn om man blir c/r HU för 40bb och vet att antagligen åker ytterligare 100 bb in på river jämfört med om man blir c/r HU i limit för ett BB och vet att man kan få se en showdown för ytterligare ett BB på river.Skulle vara en poäng om inte det omvända också gällde. Jag är inte särskilt involverad i någon form av poker jag spelar. Har somnat en massa gånger. Citera
Weedobooty Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Jag bytte i november från limit till no-limit efter att ha spelat $5-10 och lite $10-20 framgångsrikt i några år. Jag ångrar mig inte. Mitt intryck är att jag kan tjäna samma pengar med lägre risk. Det kanske låter konstigt, men så har det varit. Svängningarna må vara större, men uppsidan är mycket större när man kan få motståndaren att göra så mycket större misstag än i limit. NL är roligare. Citera
Myssion Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 2 år...30kkr... KATJING!!!!! Citera
kfluffie Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 KATJING!!!!! Word. Jämför med andra Hobbitar som du kan ligga pluss på efter årets slut? Mvh, KF! Citera
Tiggr Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 KATJING!!!!! LOL F.ö snor jag smileyn till mitt msn. Citera
Recommended Posts