Gå till innehåll

Pokerdokumentär/realityserie


eel

Recommended Posts

Håller på och arbeta på en dokumentär om poker och hur livet kan te sig för ett pokerproffs.

Ska till Vegas med en grupp pokerspelare och stanna där i några månader i ett stort hus. Därför undrar jag vad folk är intresserade av och se och hoppas jag kan få lite tips och ideér här.

 

Exempel kan vara:

* Liveturneringar

* Olika upptåg i huset och runt om i vegas.

* Fester

* Intervjuer av kända pokerspelare

* Pokertips

 

Listan kan göras lång och det är egentligen bara fantasin som sätter stopp för vad vi kan göra. Kommer antagligen bli ett format som släpps som en serie i olika avsnitt veckovis.

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul initiativ! Pokertips är knappast intressant. Vill man lära sig spela poker så köper man Pokerhandboken av Dan Glimne.

 

Upptåg i huset och i Las Vegas låter skoj. Ta med oss på en höjdarkväll på den populäraste nattklubben. Visa hur pokerspelarna gör upp om notan (vi börjar tröttna på att shuffla kreditkort och behöver tips).

 

Vidare vill jag att ni bjuder med Thrasher från #pokersnack. Tänk er en blandning mellan Farmen-Kristina och Hitler.

 

Förresten, jag tror bestämt att du är skyldig mig $50 sedan jag vann en irctävling i Copter. Kan det stämma?

 

/oscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...