AbuseYourDNA Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Jag har inte suttit så länge vid bordet så mina reads är marginella. Intrycker jag har fått av "The Killer" är att han är Löspassiv för det mesta men gillar att skjuta av stora riverbetar, både när han leder och när han är helt tom. Jag tänker låta HHn tala sitt tydliga språk utan kommentarer. Det är ganska uppenbart hur jag resonerar i vilket fall som helst. Effektiva stackar på 1000 HERO pYnX lägg LM 2.50 Vesslan88 lägg SM 5.00 The Killer Höj till 15.00 HERO Höj till 40.00 money_make Lägg pYnX Lägg Vesslan88 Lägg The Killer Syna 40.00 The Killer Passa HERO Satsa 70.00 The Killer Syna 70.00 The Killer Passa HERO Passa The Killer Satsa 150.00 HERO Syna 150.00 Hur spelar jag handen? Citera
iamivar Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Taskig raise pre. Mot löspassiv finns nog lägget på river. Han är ju knappast tom, och orkar han verkligen skjuta så hårt med ett par sämre än ditt? Citera
Jerico Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Bra spelat, folda nu. Vad synar han den floppen med? 1. Flushdrag. Det slår dig. 2. 7a. Det slår dig. 3. PP<KK. Det slår dig inte men tror han skulle ta en billig showdown med denna holding. Dessutom slår TT (som är en rätt trolig hand) dig nu. Citera
Recommended Posts