bassann Postad 25 Januari , 2007 Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 Rubriken sa det mesta. Jag har alltså 200$ dollar och spelar på NL10 men det känns som att det borde vara bättre att spela på en sida + få en bonus. Därför söker jag en site med fisk i klass med party som har en bra bonus om man bara har 200$. Ge mig tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sydvest Postad 25 Januari , 2007 Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 Rubriken sa det mesta. Jag har alltså 200$ dollar och spelar på NL10 men det känns som att det borde vara bättre att spela på en sida + få en bonus. Därför söker jag en site med fisk i klass med party som har en bra bonus om man bara har 200$. Ge mig tips! Alla pokernätverk har väl mycket fisk på NL10? Ang. bonusen, skulle jag tippsa om något av microgaming nätverken, tex betway har en lättclearad $100 bonus och en svårare $500 bonus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bassann Postad 25 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 33% i rakeback är väl inte så jätte bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 25 Januari , 2007 Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 33% i rakeback är väl inte så jätte bra? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amisho Postad 25 Januari , 2007 Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 Rubriken sa det mesta. Jag har alltså 200$ dollar och spelar på NL10 men det känns som att det borde vara bättre att spela på en sida + få en bonus. Därför söker jag en site med fisk i klass med party som har en bra bonus om man bara har 200$. Ge mig tips! Tolkar det som att du klarat av Partys sign-up, men har du tagit Empires? Det är väl samma nätverk och en lika enkel som bra bonus (5* upp till $100). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 26 Januari , 2007 Rapport Share Postad 26 Januari , 2007 kolla http://www.bonuswhores.com För övrigt har Pokerstars en bra bonus för de som spelar SnG, vet ej hur den funkar för NL10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 26 Januari , 2007 Rapport Share Postad 26 Januari , 2007 kolla http://www.bonuswhores.comFör övrigt har Pokerstars en bra bonus för de som spelar SnG, vet ej hur den funkar för NL10 För NL10 är inte pokerstars bonus att rekommendera iom att du får 1 FPP vid $0,4 rake, dvs potten måste upp i $8. Jag skulle rekommendara Empirepoker samt betdirect Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 26 Januari , 2007 Rapport Share Postad 26 Januari , 2007 För NL10 är inte pokerstars bonus att rekommendera iom att du får 1 FPP vid $0,4 rake, dvs potten måste upp i $8. Jag skulle rekommendara Empirepoker samt betdirect Är inte partys och empires bonus 20% upp till $100? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kullersten Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 jo så kan det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Sportingbet via forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Sportingbet via forumet. Bonusen är ok, men det är inte så mkt fisk där. Iofs tycker jag inte det är så mycket fisk på party heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Bonusen är ok, men det är inte så mkt fisk där.Iofs tycker jag inte det är så mycket fisk på party heller. Men på party får han bara $40 i bonus, bättre att han väntar tills han har $500 och kan ta hela bonuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts