TheEmbassy Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Min nya bärbara DELL kommer imorgon och jag tänkte bege mig till Netonnet för att köpa lite tillbehör. Behöver lite tips på inköp! Mus - vad ska man tänka på/satsa på? Pris-rangen är ju ganska vid. Betalar helst inte mer än 350kr. Numeriskt tangentbord - behövs det? Andra tillbehör ni inte klarar er utan när ni grindar? (tips på andra tillbehör ej kopplade till grind mottages också tacksamt.) Citera
eurythmech Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Se till att musen fungerar på alla underlag (jag måste lägga ett papper under när jag kör på många skrivbord), musmatta suger ju Stressboll är så klart A, O och Q. Citera
Appel Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 istället för vanlig mus kan du köra med trackball. Då slipper du tänka på underlaget!! Samt att handleden inte blir utsliten på samma sätt. Citera
Goatse Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Numeriskt tangentbord - behövs det? Ja för helvete! Tror faktiskt det kan va bra att köpa ett med sladd. Mitt trådlösa stänger av sig efter kort tid av inaktivitet, sjukt irriterande. Citera
mawam Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Min nya bärbara DELL kommer imorgon och jag tänkte bege mig till Netonnet för att köpa lite tillbehör. Behöver lite tips på inköp! Mus - vad ska man tänka på/satsa på? Pris-rangen är ju ganska vid. Betalar helst inte mer än 350kr. Numeriskt tangentbord - behövs det? Andra tillbehör ni inte klarar er utan när ni grindar? (tips på andra tillbehör ej kopplade till grind mottages också tacksamt.) satsa på bra grejjer från början, typ logitech mus MED sladd för både vänster och höger hand (mao INTE en "formad" för enbart högern). sen finns det musmattor som är "stela" och de rekommenderas starkt då de fungerar överallt (säng, soffa etc). jag köpte oxå till ett numeriskt tgb men använder det knappt alls. det beror väl främst på vilken site du kör på och hur man anger sina höjjningar. sen e frågan om du ska grinda enbart på batteri, då kan ett extra vara ett gott tillbehör. får man fråga vilken dell laptop du beställde? Citera
Recommended Posts