Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Min nya bärbara DELL kommer imorgon och jag tänkte bege mig till Netonnet för att köpa lite tillbehör. Behöver lite tips på inköp!

Mus - vad ska man tänka på/satsa på? Pris-rangen är ju ganska vid. Betalar helst inte mer än 350kr.

Numeriskt tangentbord - behövs det?

Andra tillbehör ni inte klarar er utan när ni grindar?

(tips på andra tillbehör ej kopplade till grind mottages också tacksamt.)

Postad

Ja för helvete!

Tror faktiskt det kan va bra att köpa ett med sladd. Mitt trådlösa stänger av sig efter kort tid av inaktivitet, sjukt irriterande.

Postad
Min nya bärbara DELL kommer imorgon och jag tänkte bege mig till Netonnet för att köpa lite tillbehör. Behöver lite tips på inköp!

Mus - vad ska man tänka på/satsa på? Pris-rangen är ju ganska vid. Betalar helst inte mer än 350kr.

Andra tillbehör ni inte klarar er utan när ni grindar?

(tips på andra tillbehör ej kopplade till grind mottages också tacksamt.)

satsa på bra grejjer från början, typ logitech mus MED sladd för både vänster och höger hand (mao INTE en "formad" för enbart högern). sen finns det musmattor som är "stela" och de rekommenderas starkt då de fungerar överallt (säng, soffa etc). jag köpte oxå till ett numeriskt tgb men använder det knappt alls. det beror väl främst på vilken site du kör på och hur man anger sina höjjningar. sen e frågan om du ska grinda enbart på batteri, då kan ett extra vara ett gott tillbehör.

får man fråga vilken dell laptop du beställde?