Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hallåhallå.

Efter att ha haft tre riktigt jobbiga dagar nu med dåligt spel, semitilt och en del bad beats, känns det som det är dags för en så kallad "nystart". Och vad passar då bättre än en PF-dagbok? :)

Jag har sedan julafton spelat $11+1or på Full Tilt och kommer iaf i inledningen av denna dagboken fortsätta med det. Har sedan en vecka tillbaka gått från 4 bord samtidigt till 6 på en 1280x1024-skärm, tror dock detta kan vara en av anledningarna till att det gått som det gått sedan dess och det känns som jag tappar en hel del då jag inte kan se alla borden samtidigt. Kommer därför tills vidare hålla mig till 4 bord.

Fulltiltrullen ligger atm på $492.62, vilket inte är en alltför stor bankrulle för $11+1. Kommer dock spela kvar på elvorna tills det att jag åker ev. åker under $300 då jag går över till $6+0.5. Vet inte riktigt hur mycket jag vill ha för att gå upp till $22+2, men det är ett tag kvar så det tar vi då :)

Har också $280 kvar att cleara från depositbonusen, där jag hittils clearat $180.

Har även $93.70 inne på Stars, där jag också har en $50-bonus kvar att cleara.

Winnings. Inte så jättemånga spelade, men alltid roligt med grafer :)

oli9sn.th.jpg

Hur det gått på 4 bord respektive 6 bord.

4gsr442.jpg

Vet inte riktigt vad jag ska posta för några mål, men kör en quote på 2007-målen.

Pokermål för 2007

:diamond: Lägga all energi på SnGs och försöka att utvecklas mycket där

:diamond: Spela någon mtt ibland, dock inte alltför ofta

:diamond: Spela 700h poker

:diamond: Vinna $10k

:diamond: Bli regular på Stars $27 och Full Tilts $36.

:diamond: Köpa en skärm med 1600x1200 upplösning så jag kan lira fler bord samtidigt

:diamond: Få min livs första Royal Flush

:diamond: Om jag orkar, starta SnG-dagbok här på forumet :)avbockad

Det var la allt. Wish me luck :)

• Svars 65
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Stort lycka till :D Alltid roligt med SnG dagböcker :)

Tack :)

Lycka till!

Håller med föregående talare, alltid roligt med SnG-dagböcker :)

Lite extra roligt då du nästan är på samma nivå som mig.

Tack. Spelar du också på FT?

gl fisk

ty haj

gl wajt vi ses på borden =)

Det lär vi göra:)

Har blivit spelsugen nu efter att ha railat Skanke, så drar igång en liten session nu. Återkommer med resultat och eventuella handanalyser.

Postad
Lycka till. Pokernicks?

Tack, hero överallt typ.

Hur man kan bli sugen av att tittat på på mig vete fan, men GOD TUR!!!!!!

Jo då, lite smittar du av trots allt :)

Copycat...

Stor lycka åt dig!!

Tack.

Är inne på mina fyra sista nu, har gått sådär. Är nöjd om jag klarar breakeven.

Postad

Sådär, då var första sessionen avklarad. Är ganska nöjd med mitt spel fram till ITM, då jag blev lite för aggresiv, och ofta spela bort min stack inför heads upen där jag var ganska short alla tre gånger. Tråkigt dock att man inte lyckas vinna någon.

-$32 blev resultatet. Drog dock in $20 av bonusen så bankrullen gick ner med $12.

Postad

Ah, va nice att du startar upp en dagbok :) Ska bli riktigt kul att följa dig.

Hoppas det går bra och att du kan klättra fort.

LYCKA TILL!

Postad
Lycka till! Snyggaste förstainlägg i en dagbok någonsin!

Det var la ändå lite att ta i ;) Anyway, tack!

Ah, va nice att du startar upp en dagbok :) Ska bli riktigt kul att följa dig.

Hoppas det går bra och att du kan klättra fort.

LYCKA TILL!

Du får inte ha för stora förväntningar bara :) Tackar.

Vetifan hur jag ska göra med rapportering från sessionerna. Blir nog någon kortare varje dag (à la igår typ), för att sedan ta en mer sammanfattande varje vecka, med antal spelande, roi, å lite annat trams :) Låter det bra?

Postad

Vetifan hur jag ska göra med rapportering från sessionerna. Blir nog någon kortare varje dag (à la igår typ), för att sedan ta en mer sammanfattande varje vecka, med antal spelande, roi, å lite annat trams :) Låter det bra?

Det låter bra :) Och så lite HH's oxå för oss forummissbrukare. :twisted:

Postad
Det låter bra :) Och så lite HH's oxå för oss forummissbrukare. :twisted:

Jadå, frågan är bara om jag ska lägga dom här eller i handanalysforumet, lär ju vara rätt mycket bättre aktivitet där. Blir nog så; seriösa HHs i handanalysforumet och snygga spel/klonkar/nån bad beat här :)

Postad

Det ville sig inte riktigt idag heller. Spela helt okej och hade rätt mycket flyt ända fram till heads up där det inte gick att vinna en all in idag. Rätt fina stats hittils: En förstaplats och sju andra :)

-$3.9 blev slutresultatet.

Postad
$730 blev det så nu klonkar jag $22or =) ( hur länge det nu varar med mitt usla spel!!! )

Mer värde på $11+1 då asså :)

Drar för övrigt igång session nu, siktar på 12 st. Låter sjukt muppigt, men 4-tablar man så 4-tablar man :)