solidus Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 När jag ändrade min adress från Svergie till Norge på personal details på neteller så stängde dom kontot. Efter ungefär en månads tid kom ett mail där det stod att p.g.a flytt osv måste dom säkerställa min adress. Så dom ber mig skicka en RECENT UTILITY BILL, kopia på pass och körkort. Sagt och gjort, skickade rubbet och inget hände. Går in i livechatten och dom ber mig skicka igen. Samma procedur upprepas 4gånger och här sitter jag utan svar. Nån som har liknande erfarenhet eller förslag på vad jag ska göra? Citera
JENZOER Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Testa ringa dem istället, brukar funka bättre. Berätta om din situation och be dem skärpa sig. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.