Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

När jag ändrade min adress från Svergie till Norge på personal details på neteller så stängde dom kontot. Efter ungefär en månads tid kom ett mail där det stod att p.g.a flytt osv måste dom säkerställa min adress. Så dom ber mig skicka en RECENT UTILITY BILL, kopia på pass och körkort.

Sagt och gjort, skickade rubbet och inget hände. Går in i livechatten och dom ber mig skicka igen. Samma procedur upprepas 4gånger och här sitter jag utan svar. Nån som har liknande erfarenhet eller förslag på vad jag ska göra?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...