Gå till innehåll

Skärpning i frågetrådarna!


Othello

Recommended Posts

Ställ vettiga frågor i frågetrådarna eller browsa vidare på annat ställe på forumet tack.

 

Jag vill inte se något trams av karaktären "hur många har du legat med" eller "när började du gilla homosex" en gång till.

 

jag tog åt mig :roll:

 

kan vi inte fixa lite fejk-frågetrådar där folk får "homo-a loss sig" då om alla tycker det är så skojs? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men SorkenKK vem fan vill du ställa frågor till då?

Hade du varit inom min närmsta bekantskapskrets så hade jag sagt rakt upp i ansiktet på dig:

" Jag tycker du e grymt bitter negativ o energi slukande, jag skiter i varför du är sån varför du blivit sådan. Men tills du blir någon annan så får du get tha fakk out of my life"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men SorkenKK vem fan vill du ställa frågor till då?

Hade du varit inom min närmsta bekantskapskrets så hade jag sagt rakt upp i ansiktet på dig:

" Jag tycker du e grymt bitter negativ o energi slukande, jag skiter i varför du är sån varför du blivit sådan. Men tills du blir någon annan så får du get tha fakk out of my life"

Frågan är vem som är bitter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken del av "vettiga frågor" var så svår att förstå? En vecka i utvisningsbåset.

 

Om jag läser rätt beklagar du dig över oseriösa frågor till intervjuobjekten i kommande program och eftersom jag nu inte ställt någon fråga till dessa herrar och kvinnor utan bara stilla undrat om det inte finns ett genuint intresse för vissa frågor så är det väl snarare du som inte riktigt förstår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...