Gå till innehåll

Insättning utan VISA-kort??


mr_Zelcko

Recommended Posts

Tjaa,

 

Vet ni någon pokerklient som tillåter insättningar utan VISA-kort?

 

Jag har bara vanligt Maestro-kort..

 

Jag har läst någonting om telefoninsättningar på Unibet, är det nån som vet hur det fungeraR??

 

Mvh: Thompa

 

skulle vara tacksam jag med, måste låna morsn kort hela tiden :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är över arton, men jag har inte något visa kort...

 

Vet ni någon sida det räcker med Maestro kort??

 

Vad jag vet så finns det ingen sajt som tar maestro, mest pga säkerhetsskäl.

 

Vad du däremot kan göra är att fixa ett så kallat e-kort, eller elektroniskt kort.

 

kolla http://www.swedbank.se/sst/inf/out/infOutWww1/0,,135189,00.html för mer info! Eller vilken bank du nu har...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen när blev ett vanligt VISA gratis utan att uppfylla diverse krav som t.ex. CSN pengar ska sättas in på bankkontot/student m.m. ?

 

är föräldrar kund hos någon bank (typ nordea) så brukar även barnen kunna få VISA kort utan att "diverse krav" är uppfyllda, bara att vara förbi och snacka med dem!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för att återgå till trådskaparens fråga. sätt in pengar via postgiro/bankgiro till ex neteller (så gjorde iaf min vän utan visa kort) och därifrån till vilken pokersida du nu vill spela på.

 

ang visa kort utan eller med "krav". jag fick mitt visa kort via nordea utan varken inkomst från jobb eller csn tack vare att mina föräldrar var kund hos dem.

 

men bäst att svara på denna fråga borde väl pokersidan som man nu vill sätta in pengar på kunna svara på.

lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

#11 och #12. Med krav menar jag inte inkomst för att få VISA kort, jag menar för att få ett gratis, va de så svårt att fatta både med tanke på posten före min och min post?

 

Båda era svar tolkar jag som "inkomst" kravs svar

Men läs igen. Det är gratis på Nordea, förutsatt att du är studerande (som jag antog att trådskaparen var eftersom han var 18 år).

 

Dock kan man väl vara av åsikten att om man inte ens har råd att HA ett visakort är det nog ingen idé att skaffa ett eller spela poker heller för den delen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men läs igen. Det är gratis på Nordea, förutsatt att du är studerande (som jag antog att trådskaparen var eftersom han var 18 år).

 

Dock kan man väl vara av åsikten att om man inte ens har råd att HA ett visakort är det nog ingen idé att skaffa ett eller spela poker heller för den delen.

 

Alla har väl grindat 0,01-0,02 nån gång ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men läs igen. Det är gratis på Nordea, förutsatt att du är studerande (som jag antog att trådskaparen var eftersom han var 18 år).

 

Dock kan man väl vara av åsikten att om man inte ens har råd att HA ett visakort är det nog ingen idé att skaffa ett eller spela poker heller för den delen.

 

Det är nog defenitivt du som borde läsa igen!

 

Sen när blev ett vanligt VISA gratis utan att uppfylla diverse krav som t.ex. CSN pengar ska sättas in på bankkontot/student m.m. ?

 

Dessutom "antog" du något som inte heller va sagt.

 

Hmmm undrar vad det konstiga tecknet efter meningen innebär, det som ser ut såhär > ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nog defenitivt du som borde läsa igen!

 

 

 

Dessutom "antog" du något som inte heller va sagt.

 

Hmmm undrar vad det konstiga tecknet efter meningen innebär, det som ser ut såhär > ?

 

Jag antog det ja. De flesta människor över 18 studerar (=CSN) eller jobbar (=lön) och därför är det ju ett ganska rimligt antagande. Och stämmer mitt antagande är det inga problem att skaffa VISA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antog det ja. De flesta människor över 18 studerar (=CSN) eller jobbar (=lön) och därför är det ju ett ganska rimligt antagande. Och stämmer mitt antagande är det inga problem att skaffa VISA.

 

Mm... så du påstår att om jag är 29 år och jobbar så är VISA kortet gratis för mig ? (Det var visst den typen av frågeställning som låg bakom min första post i denna tråden). Om det inte är den frågan du håller på att svarar på hela tiden med dina inlägg så sluta svara mina inlägg för det ger mig inget svar den frågan om det inte är ett svar på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antog det ja. De flesta människor över 18 studerar (=CSN) eller jobbar (=lön) och därför är det ju ett ganska rimligt antagande. Och stämmer mitt antagande är det inga problem att skaffa VISA.

 

Antog är inte bra. Det va så som de startade världskrigen för man antog att.. eller hur det nu va. Poängen är att man ska inte anta utan veta om man vill säga något.

Dessutom kan det va så att man har arbete & inkomst klart över genomsnittet men på grund av tidigare dåliga affärer så är man bränd under ett antal år från att få kreditkort typ Visa, så det har inget med att man inte skulle ha råd att spela poker kanske. Tänk på det istället för att anta.:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm... så du påstår att om jag är 29 år och jobbar så är VISA kortet gratis för mig ? (Det var visst den typen av frågeställning som låg bakom min första post i denna tråden). Om det inte är den frågan du håller på att svarar på hela tiden med dina inlägg så sluta svara mina inlägg för det ger mig inget svar den frågan om det inte är ett svar på det.

 

 

Men SUCK, nej det påstår jag inte, men om man jobbar och tjänar pengar så har man ju ändå råd med det? Det är ju inte direkt dyrt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...