VaNiaL Postad 11 November , 2007 Rapport Share Postad 11 November , 2007 Tjena alla gnuf lirare;) Kom 20:a i min första 109+R på stars åkte på semi bubblan med KK mot BeLowAb0ves AA.. Pushade på floppen Q83... Brukar ni lra 100+r på stars ofta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 11 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2007 Det händer. Siten är för riggad ändå, onödigt att spela där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VaNiaL Postad 11 November , 2007 Rapport Share Postad 11 November , 2007 Ok:-) Kom 60:a nu i en 22$ med 1432 med.. Så surt och placera sig top 100 i 4 st, med över 1000 Deltagare.. Säg till om ni behöver förstärkning:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 12 November , 2007 Rapport Share Postad 12 November , 2007 Ok:-) Kom 60:a nu i en 22$ med 1432 med.. Så surt och placera sig top 100 i 4 st, med över 1000 Deltagare.. Säg till om ni behöver förstärkning:-P Jag älskar människor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 12 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 12 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2007 http://www.youtube.com/watch?v=gu3wVK7is-8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 12 November , 2007 Rapport Share Postad 12 November , 2007 tiiiiiight! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
syre_ Postad 12 November , 2007 Rapport Share Postad 12 November , 2007 Om ni diggar Jay-Z så måste jag be er snoka upp dokumentären/konsterten "Fade To Black". Får Jay-Z's "sista" konstert, i Madison Square Garden, sjukt bra. Länk till imdb: http://www.imdb.com/title/tt0428518/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 12 November , 2007 Rapport Share Postad 12 November , 2007 Lazee! Supporta svenskar istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 12 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2007 Lazee! Supporta svenskar istället! Den va ganska bra, vem har producerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 12 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2007 Om ni diggar Jay-Z så måste jag be er snoka upp dokumentären/konsterten "Fade To Black". Får Jay-Z's "sista" konstert, i Madison Square Garden, sjukt bra. Länk till imdb: http://www.imdb.com/title/tt0428518/ Kommer ihåg att jag sett den för längesen, den var ganska fet har jag för mig. Borde kanske kika på den igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OgGiE Postad 12 November , 2007 Rapport Share Postad 12 November , 2007 Den va ganska bra, vem har producerat? "From Lazee's mixtape "It is what it is" (Out now!) hosted by DJ Kay Slay. Produced by Collén & Webb. Video directed by Jay Vasquez" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 12 November , 2007 Rapport Share Postad 12 November , 2007 Collén & Webb? Det visste jag inte. Petters gamla producenter ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 12 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2007 http://www.youtube.com/watch?v=QQGlvL-UE9M Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 12 November , 2007 Rapport Share Postad 12 November , 2007 http://www.youtube.com/watch?v=YsNL9xQoHPE Sverige G-unit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 14 November , 2007 Rapport Share Postad 14 November , 2007 http://www.youtube.com/watch?v=YsNL9xQoHPE Sverige G-unit? Åh herregud. Ville tvångsmata mig själv med klorin efter de där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 November , 2007 Rapport Share Postad 14 November , 2007 Åh herregud. Ville tvångsmata mig själv med klorin efter de där. Svenska avundsjukan överallt. Han TJÄNAR SINA PENGAR med BETONGBLOCK ju! O förresten, kompis: Han lever laglöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 14 November , 2007 Rapport Share Postad 14 November , 2007 Svenska avundsjukan överallt. Han TJÄNAR SINA PENGAR med BETONGBLOCK ju! O förresten, kompis: Han lever laglöst. loooooooool Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 14 November , 2007 Rapport Share Postad 14 November , 2007 Svenska avundsjukan överallt. Han TJÄNAR SINA PENGAR med BETONGBLOCK ju! O förresten, kompis: Han lever laglöst. Respekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Belöna Postad 14 November , 2007 Rapport Share Postad 14 November , 2007 Vilka jävla nollor. Rasisterna värvar inte en tiondel av så många till sina egna led som dessa gör åt dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 16 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2007 sjukt deprimerande att solen går ner kl 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 16 November , 2007 Rapport Share Postad 16 November , 2007 sjukt deprimerande att solen går ner kl 16 Ärligt..? Varför använder man ens vintertid? För att få befolkningen deprimerade o vinterarga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 16 November , 2007 Rapport Share Postad 16 November , 2007 sjukt deprimerande att solen går ner kl 16 kör du aldrig på svs längre ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 16 November , 2007 Rapport Share Postad 16 November , 2007 kör du aldrig på svs längre ? Varför checkfoldar du AA? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 16 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2007 kör du aldrig på svs längre ? Nope, jag grindar på Gnuf, där verkar man kunna vinna lite iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts