Gå till innehåll

Onlinespel : Tower defence (mer komplext?)


Bein

Recommended Posts

  • Svars 77
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

haha okej, jag måste ha räknat helt galet.. för jag har nu själv prövat 2ggr till och det är ju bara 30vanliga banor och sen 5bonus :S

 

Gällande överlappsbuggen, så går det att sätta torn på varandra. Du markerar att sätta tornet över ett halvt annat, sen flyttar du musen långsamt utan att själva tornets placering (vita rutan) rör sig och sendan klickar :D. På så sätt kan du maximera de bästa placeringarna 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha okej, jag måste ha räknat helt galet.. för jag har nu själv prövat 2ggr till och det är ju bara 30vanliga banor och sen 5bonus :S

 

Gällande överlappsbuggen, så går det att sätta torn på varandra. Du markerar att sätta tornet över ett halvt annat, sen flyttar du musen långsamt utan att själva tornets placering (vita rutan) rör sig och sendan klickar :D. På så sätt kan du maximera de bästa placeringarna 8-)

 

fan också, ditt inlägg om 5+ extra banor gjorde att jag fick 2 timmar mindre sömn inatt :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tilt.

 

slet som ett djur

200 Hayashi 67,505 lvl 39 3 lives +2h ago

231 heltok 62,101 lvl 39 5 lives +0h ago

 

aja, nu vet jag iaf strategin som gäller för att få bra poäng. börja med ränta, ränta. sedan eld. sedan ränta ränta.

 

bygg massvis med kanoner. 1 räcker för första banan. 1 uppgraderad och 1 vanlig räcker för bana 2 etc.

 

när det kommer air så bygg air som säljs fort som fan. ha max en kvar när banan är över.

 

när man väl har ränta 20 och fixar eld(level 21), leveln innan sälj alla kanoner medan du klarar banan. sedan bygg lagom med eld.

 

bossarna: svåra som fan. ta dem på 2 varv.

 

offra lite liv här och där. typ 1liv varannan level.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...