tetris Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 typ alla rekorden måste ju va fusk. Klarade spelet nu och fick bara 6K poäng spelet tar säkert aldrig slut... det är ju bonusbana efter bonusbana. jag klarade ca 10bonusbanor, innan det blev för mäktigt. tips. använd er av överlappsbuggen Citera
DaPine87 Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 spelet tar ju typ aldrig slut... det är ju bonusbana efter bonusbana typ.. klarade typ 10bonusbanor wtf? Jag klarade bonusbana 5 o då tog det slut.... tror jag, fuckk, kanske skämde ut mig och bara trodde de:-P Fan, nu får man inte sova på nån timma då Citera
DaPine87 Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 spelet tar säkert aldrig slut... det är ju bonusbana efter bonusbana. jag klarade ca 10bonusbanor, innan det blev för mäktigt. tips. använd er av överlappsbuggen wtf, ne jag har bara 5 bonusbanor. Spelar ni på den andra länekn lr vad? Citera
tetris Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 haha okej, jag måste ha räknat helt galet.. för jag har nu själv prövat 2ggr till och det är ju bara 30vanliga banor och sen 5bonus Gällande överlappsbuggen, så går det att sätta torn på varandra. Du markerar att sätta tornet över ett halvt annat, sen flyttar du musen långsamt utan att själva tornets placering (vita rutan) rör sig och sendan klickar . På så sätt kan du maximera de bästa placeringarna Citera
DaPine87 Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 haha okej, jag måste ha räknat helt galet.. för jag har nu själv prövat 2ggr till och det är ju bara 30vanliga banor och sen 5bonus Gällande överlappsbuggen, så går det att sätta torn på varandra. Du markerar att sätta tornet över ett halvt annat, sen flyttar du musen långsamt utan att själva tornets placering (vita rutan) rör sig och sendan klickar . På så sätt kan du maximera de bästa placeringarna fan också, ditt inlägg om 5+ extra banor gjorde att jag fick 2 timmar mindre sömn inatt Citera
Zire Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 TD!!! fan vad gött! lirade cube TD asmycket förut i wc3 Citera
Myssion Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Jag kunde köpa ett extraliv...? Det har jag fan inte sett förut... Blind? Eller är det ngt nytt? Citera
lfx Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Update 2007-01-15.3 Air tower buffed to make it do more damage. You can now buy extra lives, but at a large cost. Earth tower buffed to increase fire rate by 30% and damage, ideal for boss levels. 3 Boss levels added!! Darn, nu måste man ju spela om det. Citera
heltok Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 tilt. slet som ett djur 200 Hayashi 67,505 lvl 39 3 lives +2h ago 231 heltok 62,101 lvl 39 5 lives +0h ago aja, nu vet jag iaf strategin som gäller för att få bra poäng. börja med ränta, ränta. sedan eld. sedan ränta ränta. bygg massvis med kanoner. 1 räcker för första banan. 1 uppgraderad och 1 vanlig räcker för bana 2 etc. när det kommer air så bygg air som säljs fort som fan. ha max en kvar när banan är över. när man väl har ränta 20 och fixar eld(level 21), leveln innan sälj alla kanoner medan du klarar banan. sedan bygg lagom med eld. bossarna: svåra som fan. ta dem på 2 varv. offra lite liv här och där. typ 1liv varannan level. Citera
Myssion Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Jag överskattar nog liv lite... hade 20 liv kvar när jag klarade det, lite onödigt kanske... Citera
DaPine87 Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Kan dem inte göra det svårare? Nu när man kan så var ju uppdateringen inte svår alls.. Citera
heltok Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Kan dem inte göra det svårare? Nu när man kan så var ju uppdateringen inte svår alls.. det svåra är inte bana 38. det svåra är att få över 50k poäng.... Citera
Emilio Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Men vafan! Beroendeframkallande. Har suttit i 4 timmar snart. Citera
Gyre Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Men vafan! Beroendeframkallande. Har suttit i 4 timmar snart. Jag har nog suttit tre timmar iaf Rekordet ligger på 66.6k, blev dock något databas fel när jag skulle submita det Citera
kfluffie Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Jag har nog suttit tre timmar iaf Rekordet ligger på 66.6k, blev dock något databas fel när jag skulle submita det Samma sak hände mig när jag var uppe i 130k ... Citera
Myssion Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 bygg massvis med kanoner. 1 räcker för första banan. Var sätter du den? Jag måste ha två kanoner på första nivån... EDIT: Never mind, hittade the sweet spot nu... Citera
Gyre Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Samma sak hände mig när jag var uppe i 130k ... Hur har du gjort då? När jag spelade så körde jag bara kanoner upp till lvl 21 och la allt träd på räntan, sen körde jag fire där och bara firetorn resten av tiden. Citera
Myssion Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Set sarcasm detector to ON, sir... Citera
kfluffie Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Hur har du gjort då? När jag spelade så körde jag bara kanoner upp till lvl 21 och la allt träd på räntan, sen körde jag fire där och bara firetorn resten av tiden. Läs Myssions inlägg! :) Citera
Gyre Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Läs Myssions inlägg! :) Ahhh, bummer Citera
kfluffie Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Ahhh, bummer Tyckte det lät lite fejk med "blev dock något databas fel när jag skulle submita det" så jag var tvungen Lite "min kompis är/gjorde en grej" över det hela! =) Mvh, KF! Citera
Gyre Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Insäg det själv när jag skrev inlägg, missade din uppenbara ironi iaf. Måste vara något fel mig idag. Faktum kvarstår att det är något fel med databasen till spelat och att det inte går att regga några resultat eller så toplistan Citera
Gyre Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Förbättrade lite, tydligen är rankingen omstartad nu. EDIT: Fixade bilden så den inte bryter forumsbredden. Citera
Gyre Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Igen, jävla skit spel till att vara beroendeframkallande. Citera
Recommended Posts