1337x0rs Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 ok...i had Js10s...heads up...i raise 3 times the blind on the button...my opponent calls. Flop is Qs 8s 4c. Straight flush draw, flush draw, and a straight draw. my opponent checks...i raise 3/4 of the pot...he calls. Turn is 7s. My opponent raises half the pot...i reraise all in with a J high flush...opponent calls. My opponent has 7 4 off suit. he has two pair. River comes...7!!! he got the full boat..i had the flush. Probably the worst beat I had ever in my poker experience. Citera
stalmannen Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 ok...i had Js10s...heads up...i raise 3 times the blind on the button...my opponent calls. Flop is Qs 8s 4c. Straight flush draw, flush draw, and a straight draw. my opponent checks...i raise 3/4 of the pot...he calls. Turn is 7s. My opponent raises half the pot...i reraise all in with a J high flush...opponent calls. My opponent has 7 4 off suit. he has two pair. River comes...7!!! he got the full boat..i had the flush. Probably the worst beat I had ever in my poker experience. No shit sherlock? U had both a straight flush draw and a flushdraw? And to top it all u had a straight draw as well??????? Wowman, i usually dont have flushdraws when i have a straightflushdraw.....men lol Det där händer ju mig nästan varje dag din fisk... Citera
pellepackad Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 LOL! You should have gonne ALL IN on the flop m8! PS. Thats the lamest badbeatstory I have ever read! Citera
jaha81 Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 come back when you've lost to 1outers several times in one day ;P Citera
Smool Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Känns som det här inlägget bara är för att kvalificera sig till frirullarna... eller så är det bara en väldigt dålig bad-beat historia.... Citera
MacDaddy Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Med tanke på att det här va din värsta badbeat så måste du vinna sjukt mkt på poker så inget o gnälla över tycker jag. Kom tebax när du får smaka perfect/perfect badbeats som oss andra. Citera
Billgren Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Varför skriva på svenska till en antagligen endast engelsktalande medlem? Är det för att han verkar oseriös, eller av ren lathet? (I mitt fall det sistnämnda) Citera
gdaily Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Det är en jänkare by the way. Welcome to our forum. Citera
Batch Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Varför skriva på svenska till en antagligen endast engelsktalande medlem?Är det för att han verkar oseriös, eller av ren lathet? (I mitt fall det sistnämnda) Den stora frågan är väll ändå varför en engelsktalande person registrerar sig och postar på ett svenskt forum? Kanske vore aktuellt att starta en ny forumsdel för internationella gäster? Visst är det svårt att konkurera ut 2+2 men det kanske händer någon gång att de får för sig för att "ask the swedes". Citera
Recommended Posts