Gå till innehåll

Bygga rulle från 50 $ på SnG


VladDrac75

Recommended Posts

Hej. Jag är en snubbe på 31år som jobbar som musiker/ musiklärare i Stockholm.

Jag har spelat poker i ca 2 år med blandade resultat. Jag har ett problem i mitt spelande och det är att jag vill vinna mycket för fort vilket resulterar i stora bankrullevariationer. På senaste tiden har jag kännt att jag koncentrerar mig alldeles för mycket på pengarna och inte på pokern och jag har börjat spela mycket sämre än jag brukar. Därför har jag bestämt mig för att ta ut en stor del av rullen och börja om för att hitta gnistan igen. Har också märkt att jag spelar som bäst när det är kris i rullen och jag inte har råd att förlora mer.

Därför ska jag försöka starta med endast 50$ och börja på 5$ sitngos.

jag kommer att spela fullbord, 6 manna och HU om vart annat. I början en eller två i taget, sedan kanske fler.

Vi får se hur det går.

 

Jag ska bara spela när jag är koncentrerad.

Inte känna mig tvungen att spela varje dag.

bygga sakta, inte stressa.

 

Sätter inte upp några mål i början förutom att spela bra.

 

Ok då kör jag!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skön start!! vann fullring bordet 5 + 0,50 tog en tidig ledning med triss i 88 och sedan ett set med JJ. Kunde sitta och vänta in bubbelspel, men åkte på några dåliga händer. Höll på att åka ut men vände och spelade en lång headsup som jag vann. skönt!!! inget mer spel nu, kanske i kväll.

 

+ 22 $

rulle 72 $

 

$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förlorade precis en 11 + 0.50 HU

spelade inte så bra. Är nog för trött, måste ge mig för idag.

rullen ligger nu på 76.25

+ 26.25 idag får vara nöjd. Mitt ego säger spela en till, mitt förnuft som jag för sällan lyder, säger sluta. Ska vara klok för en gång skull och stänga ner datorn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gjorde idag precis så som jag inte ska göra. spelade 2 sngos när jag kände mig okoncentrerad och bakis. åkte ut på 3 plats i en 6manna och 7 i en fullbord.

efter ganska bra spel så höjde jag mycket med 77 och fick syn. bara låga kort så jag betta, snubben går allin och jag synade, han hade KK. jag skulle inte ha spelat 77 från början när jag hade gott om chips.

Idiotiskt. på 9 manna bordet fick jag inga kort och överspelade AJ när jag fick dem. dumt!!

 

NL 6, - 11 $

NL 9 -11 $

fick dock ut en bonus på 20$

 

rullen nu 109 $

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...