kfluffie Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 I trailern till Shark med mr Woods? Mvh, KF! Citera
Olyckan_77 Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 lol. gjorde anteckningen "wont back down, shark" i min telefon igår när jag såg trailern på bio. Det låter som Johnny Cash, och en googling visar att så även är fallet: Wont back down heter låten. Citera
Nusseman Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Fast det är Tom Pettys låt från början. Cash har som vanligt gjort en cover, hundra gånger bättre än originalet. Jag tror till och med att Tom ylar med lite i bakgrunden på nån refräng i Cash cover. Citera
Saint_Bjorn Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Andra "måste höras"-covers med Cash är Rusty Cage (Soundgarden) och framför allt Hurt (NiN). Personal Jesus (DM) är också rätt okej. Den mannen var fantastisk, vilken stämma. Citera
Nusseman Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Han är även en av få som lyckats få en U2-låt att låta bra. Citera
eurythmech Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Han är även en av få som lyckats få en U2-låt att låta bra. Nästan lika bra som originalet Jo, Cashs "One" är jättebra. Jag gillar Cashs "In my life" också, men inte många håller med mig. Citera
hansolo Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Nästan lika bra som originalet Jo, Cashs "One" är jättebra. Jag gillar Cashs "In my life" också, men inte många håller med mig. tackar för tipset med "one"... ni borde lyssna på 50 Hertz version av Ring of Fire, den e "unik" Citera
Recommended Posts