Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 103
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Kära läsare,

(Just det, ni fyra där borta.)

Den här så kallade dagboken har fört en alltför sorglig tillvaro ett bra tag nu. Jag är lite osäker på vad som är orsak och vad som är verkan, men tidsbrist och motivationsdito är ingen bra kombination. Ett magert inlägg i veckan (i bästa fall) är långt under en acceptabel nivå. Så jag tror det är dags för mig att lämna scenen via sidodörren.

Jag ber att få tacka alla som läst och/eller kommenterat för ert intresse.

Vänligen,

P

Postad
Och följdaktligen finns det inte mycket till motivation för dagboksskrivande heller. En så kallad svacka. Tror det får bli en liten paus.

Så jag tror det är dags för mig att lämna scenen via sidodörren.

Jag ber att få tacka alla som läst och/eller kommenterat för ert intresse.

Äsch. Du kommer tillbaka. Dagböckerna är som maffian, man lämnar dem aldrig.

Men om worst comes to worst så får jag å allas vägnar tacka för trevlig läsning.

Postad

Ett magert inlägg i veckan (i bästa fall) är långt under en acceptabel nivå.

Varför skulle ett magert inlägg i veckan hindra dig?! Tänk om Linda Rosing skulle resonera så. Hon har ju inte haft ett skit att säga på flera år, men väljer ändå att göra det hela tiden.

Tänkte provocera dig till att fortsätta skriva genom att avsluta din dagbok med att jämföra dig med Linda Rosing. Så kan det väl ändå inte få sluta? Fast jag inser att jämförelsen haltar, du är ju amatör och hon är pokerproffs.

Vänligen,

P

Nu har jag gått igenom signaturen Tomtetomte i säkert en kvart utan att hitta några P:n. Förvirring! Men tack för en läsbar dagbok. Jag delar Othellos förhoppning eftersom jag (för att använda hans terminologi) tycker att den varit "kul".