Gå till innehåll

Hjälp med nhl06 PC


Scofield

Recommended Posts

Spelade NHL06 tidigare idag på PC och allt va bra, när jag sen senare nu på kvällen kände för att spela lite som en paus från pokern så gick allting i ultrarapid. Kollat match-hastighet och den är inställd som vanligt, alla inställningar är som innan också vet inte vad det är som har hänt. Nån som är duktig på datorer som kanske vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft samma problem med fifa 06 + 07 samt nhl 06. För mig så går det som det ska ett tag för att sedan bli långsamt i någon halvminut. Sedan fortsätter det att växla fart. Detta uppstod efter att jag haft datorn i ett par månader.

 

Har frågat på en massa dataforum men inte hittat någon lösning. Det enda jag vet är att processorklockan går ner på halvfart när detta sker. Antagligen för att förhindra överhettning. Ett tips jag fått är att rengöra datorn. Tyvärr så vet jag inte hur jag ska öppna datorn. Har en bärbar acer.

 

Konstigt nog så händer det bara på ovan nämnda spel. Har spelat många andra nya krävande spel men detta fel har aldrig uppstått.

 

Skriv gärna en lösning om du hittar någon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...