MAxelsson Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Har denna hamnat fel så får ni gärna flytta den dit den ska. Har av nån anledning satt maxinsats per dag på royalcardclub till 1000 dollar. Hittar ingenstans att ändra det. Nån som vet? Citera
MAxelsson Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2007 Har denna hamnat fel så får ni gärna flytta den dit den ska. Har av nån anledning satt maxinsats per dag på royalcardclub till 1000 dollar. Hittar ingenstans att ändra det. Nån som vet? Ingen som har en aning? Citera
robster80 Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 maila supporten och fråga. Vet för övrigt inte varför du har en maxgräns. Jag har det inte. Citera
antfarmer Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 "Jag har det inte." Nä eller hur. Du kan nog sätta in flera miljarder dollar med ditt kort. Till trådskaparen: Det finns maxgränser för hur mycket du kan sätta in för att det är en säkerhetsrisk med kreditkortsinsättningar. Om du är väldigt ny på nätverket (läs: hos de som sköter betalningarna), kan den kanske vara lägre för att sedan per automatik gå upp, eller så måste man be snällt att de ska höja den. Ibland gör de det, ibland inte, men hör med supporten. /Ant Citera
robster80 Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 "Jag har det inte." Nä eller hur. Du kan nog sätta in flera miljarder dollar med ditt kort. Till trådskaparen: Det finns maxgränser för hur mycket du kan sätta in för att det är en säkerhetsrisk med kreditkortsinsättningar. Om du är väldigt ny på nätverket (läs: hos de som sköter betalningarna), kan den kanske vara lägre för att sedan per automatik gå upp, eller så måste man be snällt att de ska höja den. Ibland gör de det, ibland inte, men hör med supporten. /Ant Förlåt, jag pratar om Neteller. Citera
antfarmer Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Sorry Robster, jag menade att låta ironisk, inte elak NETeller är ett säkert betalningsmedel till skillnad från kreditkort, så där lär inte finnas så mycket gränser. mvh Ant Citera
dansk111 Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 det är nog bara att maila dom så ändar dom det åt dig.. Citera
MAxelsson Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2007 Pratade med supporten idag. De höjde gränsen till 2k dollar. Jag ville ha mer med de hävdar att det är max. Har vart kund på siten länge och spelar för rätt stora summor. De rekommenderade neteller ifall jag ville kasta in mer. //Mvh Citera
Recommended Posts