khiseer Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 **** Hand 499356776 ***** 100.00/200.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 3 januari 2007 01:29:07 5 Player $3 NL (Real /Tournament ) Seat 3: Hero (4860.00) Seat 4: Fi (2640.00) Fi post SB 100.00 Hero post BB 200.00 ** Deal ** Hero [Jc, Jh] Fi [N/A, N/A] *** Bet Round 1 *** Fi Call 200.00 Hero Raise to 800.00 Fi Call 800.00 *** Flop(Board): *** : [9s, Kc, 3d] *** Bet Round 2 *** Hero ? ja jag sak alltså tala först här o har liksom inte så stor koll på vad jag ska göra.. hur hade ni gjort? Detta är alltså SH och HU kan även tillägga att det är min första handanalys säg på peka gärna om det är nått jag ska göra annorlund nästa gång. Citera
Gäst Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Jag utgår från att vi leder här... Fi har ungefär ett potobet kvar. Jag ställer ofta rätt av här och hoppas att han synar med en halvkass träff. Är Fi aggro kan jag lägga ut bet på ~300 och hoppas han pushar. Har han en K så betalar jag av. Citera
eurythmech Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Mitt standardspel är checkraise-allin, om inte fi är väldigt passiv. Det är inte direkt nån katastrof om han checkar bakom. Citera
Gäst Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Mitt standardspel är checkraise-allin, om inte fi är väldigt passiv.Det är inte direkt nån katastrof om han checkar bakom. Ja, det är nog bättre. Finns ju inte så många skrämselkort som kan komma. Citera
khiseer Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2007 okej, Fi har spelat väldigt tight för att spela HU enligt min mening men så här gjorde jag iallafall *** Flop(Board): *** : [9s, Kc, 3d] *** Bet Round 2 *** Hero All-in 4060.00 Fi All-in 1840.00 *** Turn(Board): *** : [9s, Kc, 3d, Ac] *** River(Board): *** : [9s, Kc, 3d, Ac, 5c] *** Showdown *** : Rake: 0.00 Total Pot: 5280.00 Hero [Jc, Jh] Pair of jacks Win :0.00 Fi [8c, 9c] Ace high flush Win :5280.00 och d löste sig ju bra:D och det kanske inte va nått större spel fel lr? Citera
MacDaddy Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 raisa mindre lr gå all-in preflop så slipper du problemet att spela för större delen av din stack utan o veta vart du står. Citera
Cyntax Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Analyserna är helt ok enligt min mening. Jag gör som Conspiracy och dunkar in allt först efter floppen. Detta är alltså SH och HU kan även tillägga att det är min första handanalys säg på peka gärna om det är nått jag ska göra annorlund nästa gång.Jag gillar när man lägger till kortsymboler till handhistorikenHero Citera
eurythmech Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 raisa mindre lr gå all-in preflop så slipper du problemet att spela för större delen av din stack utan o veta vart du står. Det här är inget problem, vi leder stort mot motståndarens hd och vi mår väldigt bra mot den del av motståndarens hd som han vill stoppa in med. Citera
khiseer Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2007 ehm lite jobbigt me delade menigar men iallafall så vad jag fattat d så varre inte ett katastrofalt spel. hehe missade visst att jag förlorade handen jag som hade för mig att han inte fick nått:P men tyckte jag spela hyffsat och ville bara höra vad ni tyckte, fick ju in smeten som favorit o han drog ut mig på ett lång skott.. thats poker Citera
Recommended Posts