Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 219
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Kom på en "rolig" sak som hände igår. Jag och några kompisar var hos en snubbe och softade lite. Dem snackar om en viss 96% ig sprit dem drack i sälen under nyår. Efter ett tag drar en fram en vodkaflaska, och säger jag ska smaka. Jag säger att jag inte pallar 96% ig men han säger att det är vanlig vodka utspätt med lite 96% bara, tittar på etiketten och där står det 30% typ. Jaja tänker jag, är ju troligtvis massa 96%ig men tar en liten klunk kan ju inte va så farligt, råkar dock dra upp flaskan lite för brant så att jag får hela munnen full innan jag märker att jag ALDRIG kommer palla att svälja det där, lixom direkt när det kommer in i munnen börjar det svida.. FÅr halvpanik och letar som fan efter nått att spotta ut det i, efter en 10-15 sekunder hittar jag ett glas att spotta ut det i men då var redan halva munnen sönderbränd :D
Fyfan vad coolt asså! :mrgreen:
Postad

Så jävla jobbigt, fick precis höra att massa tåg blivit inställd p.g.a oväder, så står i kö nu för o snacka med SJs trafikservice, fan vad jobbigt om jag blir tvungen o ta bilen till arlanda :?

Postad

Pallar inte lira poker nu så tänkte att jag skulle leta upp lite roliga småspel och posta dem här:

1: http://www.freewebs.com/wiredpope/sticks.html

Riktigt roligt spel faktiskt. Klarade ut det nyss efter en stunds gnetande :) Man ska föra en liten prick genom banor utan attt nudda föremål..

2: http://www.jesper.nu/spelaSpel/2142/

Också riktigt roligt spel. Riktigt svårt på dem högre nivåerna. Går ut på att man bygger krigsgubbar som ska döda motståndarens borg medans man försvarar sin egen..

Postad
ok hjälp idioten, vad betyder qft? :D vet att det är när man quotar och håller med men vad betyder det? :-P

Antar att han menar quoted for truth. Men hur som helst, vad vill du ha för respons på ett sånt där inlägg?

Postad
Antar att han menar quoted for truth. Men hur som helst, vad vill du ha för respons på ett sånt där inlägg?

Ingen respons alls, ville bara prata av mig lite :) Men men får väl sluta med nonsens inläggen då..

Postad
Ingen respons alls, ville bara prata av mig lite :) Men men får väl sluta med nonsens inläggen då..

OK, du får väl göra hur du vill med inläggen här. En del tycker säkert att det är kul att höra om ett "pokerproffs" vardag.

Postad

Så nu har man kommit en bit allafall.. Sitter nu på turkiets flygplats med rille och p_kungen :D Trådlöst internet på hela stället och backe hittade precis ett eluttag så nu ska vi ladda datorerna i intervaller :D

Vetton om jag pallar nått lir nu, får se..

Postad

Fin rigg här nere. Börjar med 3 inköp back första ordentliga sessionen. Lirar sjukt dåligt och bluffar bort kanske 2 inköp sen blir KK översetat av AA.. Men känner jag hittar storplusset ikväll :D

Postad
Borgspelet var ju helt omöjligt på nivån normal och uppåt:evil: . Nån som har klarat det? HUR?

Kul när inte allt är poker

MVH / Doc__

normal o över så måste man spela optimalt känns det som..

Postad
Fin rigg här nere. Börjar med 3 inköp back första ordentliga sessionen. Lirar sjukt dåligt och bluffar bort kanske 2 inköp sen blir KK översetat av AA.. Men känner jag hittar storplusset ikväll :D

U go girl!

Tänkte bara önska dig lycka till med allt. Jag hoppas att du fortfarande kommer in på msn lite då och då så att jag har någon att skriva av all tilt på.

Hälsa alla i gänget. GL med pokern!

Postad
U go girl!

Tänkte bara önska dig lycka till med allt. Jag hoppas att du fortfarande kommer in på msn lite då och då så att jag har någon att skriva av all tilt på.

Hälsa alla i gänget. GL med pokern!

ty ty, behövs :D

Idag så är man back 5 inköp. Lirat som en apa och riktigt kortkall.. Imorn blir det SnGs om bettson skulle ha lust att casha ut mina pengar som dem segat med 1 vecka nu typ :?

Postad
Borgspelet var ju helt omöjligt på nivån normal och uppåt:evil: . Nån som har klarat det? HUR?

Kul när inte allt är poker

MVH / Doc__

Klarade hard po forsta forsoket, bara tt locka ut hans gubar hela tiden sa gar det inte att misslyckas

Postad

tjaaaaaa kungen :) dax att du ägger uåå lite bilder snart, loggar in på msn snart du får ta o höraav dig så gott du kan o berätta hur du har de... skicka på hotmail ett brev då och då :) föresten de är helt slut med tjejen nu de finns ingen chans :( men ha de så bra

Postad
Skulle ni inte kunna köra någon form av gemensam dagbok à la Hink typ? Skulle vara mycket lättare att följa allt då :)

Vi har pratat om det i flera dagar men det är aldrig någon som orkar ta tag i startandet av den. Får se om det kommer en i dagarna..