NoiSoli* Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Ohhhh så skönt kvalificera mig via en 11 dollars rebuys satellit till sunday warm up ....var hur jämnt som helst i slutet då 20st gick vidare... Nu ska jag spela lite satelliter till sunday million Citera
jaroiten Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Kom på en "rolig" sak som hände igår. Jag och några kompisar var hos en snubbe och softade lite. Dem snackar om en viss 96% ig sprit dem drack i sälen under nyår. Efter ett tag drar en fram en vodkaflaska, och säger jag ska smaka. Jag säger att jag inte pallar 96% ig men han säger att det är vanlig vodka utspätt med lite 96% bara, tittar på etiketten och där står det 30% typ. Jaja tänker jag, är ju troligtvis massa 96%ig men tar en liten klunk kan ju inte va så farligt, råkar dock dra upp flaskan lite för brant så att jag får hela munnen full innan jag märker att jag ALDRIG kommer palla att svälja det där, lixom direkt när det kommer in i munnen börjar det svida.. FÅr halvpanik och letar som fan efter nått att spotta ut det i, efter en 10-15 sekunder hittar jag ett glas att spotta ut det i men då var redan halva munnen sönderbränd Fyfan vad coolt asså! Citera
DaPine87 Postad 14 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2007 Fyfan vad coolt asså! men lol vad är det med dig då? har jag gjort dig nått eller? För du ska ju hålla på o dryga dig hela tiden Jaja. du kanske mår bra av det.. Idiot! Citera
DaPine87 Postad 14 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2007 Så jävla jobbigt, fick precis höra att massa tåg blivit inställd p.g.a oväder, så står i kö nu för o snacka med SJs trafikservice, fan vad jobbigt om jag blir tvungen o ta bilen till arlanda Citera
sorkenkk Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Fyfan vad coolt asså! qft lol Citera
DaPine87 Postad 14 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2007 qft lol ok hjälp idioten, vad betyder qft? vet att det är när man quotar och håller med men vad betyder det? Citera
DaPine87 Postad 14 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2007 MEN CP TILT!!!"!!freewfewrwwareerwqefwqewafegwreernht cp skitväder, åsnorna på sj kan inte säga om tåget kmr gå imorn Citera
DaPine87 Postad 14 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2007 Pallar inte lira poker nu så tänkte att jag skulle leta upp lite roliga småspel och posta dem här: 1: http://www.freewebs.com/wiredpope/sticks.html Riktigt roligt spel faktiskt. Klarade ut det nyss efter en stunds gnetande Man ska föra en liten prick genom banor utan attt nudda föremål.. 2: http://www.jesper.nu/spelaSpel/2142/ Också riktigt roligt spel. Riktigt svårt på dem högre nivåerna. Går ut på att man bygger krigsgubbar som ska döda motståndarens borg medans man försvarar sin egen.. Citera
jaroiten Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 ok hjälp idioten, vad betyder qft? vet att det är när man quotar och håller med men vad betyder det? Antar att han menar quoted for truth. Men hur som helst, vad vill du ha för respons på ett sånt där inlägg? Citera
DaPine87 Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2007 Antar att han menar quoted for truth. Men hur som helst, vad vill du ha för respons på ett sånt där inlägg? Ingen respons alls, ville bara prata av mig lite Men men får väl sluta med nonsens inläggen då.. Citera
jaroiten Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Ingen respons alls, ville bara prata av mig lite Men men får väl sluta med nonsens inläggen då.. OK, du får väl göra hur du vill med inläggen här. En del tycker säkert att det är kul att höra om ett "pokerproffs" vardag. Citera
doc__ Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Borgspelet var ju helt omöjligt på nivån normal och uppåt:evil: . Nån som har klarat det? HUR? Kul när inte allt är poker MVH / Doc__ Citera
DaPine87 Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2007 Så nu har man kommit en bit allafall.. Sitter nu på turkiets flygplats med rille och p_kungen Trådlöst internet på hela stället och backe hittade precis ett eluttag så nu ska vi ladda datorerna i intervaller Vetton om jag pallar nått lir nu, får se.. Citera
DaPine87 Postad 16 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2007 Så, nu 'r vi äntligen i villan i thailand, riktigt fräsch villa! Nu blire nog sömn rätt snart, inte sovit på ett bra tag. Ska fixa lite bilder imorn.. Citera
DaPine87 Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2007 Fin rigg här nere. Börjar med 3 inköp back första ordentliga sessionen. Lirar sjukt dåligt och bluffar bort kanske 2 inköp sen blir KK översetat av AA.. Men känner jag hittar storplusset ikväll Citera
DaPine87 Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2007 Borgspelet var ju helt omöjligt på nivån normal och uppåt:evil: . Nån som har klarat det? HUR? Kul när inte allt är poker MVH / Doc__ normal o över så måste man spela optimalt känns det som.. Citera
Luap Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Fin rigg här nere. Börjar med 3 inköp back första ordentliga sessionen. Lirar sjukt dåligt och bluffar bort kanske 2 inköp sen blir KK översetat av AA.. Men känner jag hittar storplusset ikväll U go girl! Tänkte bara önska dig lycka till med allt. Jag hoppas att du fortfarande kommer in på msn lite då och då så att jag har någon att skriva av all tilt på. Hälsa alla i gänget. GL med pokern! Citera
DaPine87 Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2007 U go girl! Tänkte bara önska dig lycka till med allt. Jag hoppas att du fortfarande kommer in på msn lite då och då så att jag har någon att skriva av all tilt på. Hälsa alla i gänget. GL med pokern! ty ty, behövs Idag så är man back 5 inköp. Lirat som en apa och riktigt kortkall.. Imorn blir det SnGs om bettson skulle ha lust att casha ut mina pengar som dem segat med 1 vecka nu typ Citera
sooraw Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Borgspelet var ju helt omöjligt på nivån normal och uppåt:evil: . Nån som har klarat det? HUR? Kul när inte allt är poker MVH / Doc__ Klarade hard po forsta forsoket, bara tt locka ut hans gubar hela tiden sa gar det inte att misslyckas Citera
tigerkarre Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 tjaaaaaa kungen dax att du ägger uåå lite bilder snart, loggar in på msn snart du får ta o höraav dig så gott du kan o berätta hur du har de... skicka på hotmail ett brev då och då föresten de är helt slut med tjejen nu de finns ingen chans men ha de så bra Citera
aim4vegas Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Dapine... orka boka flyg till thailand med ett vettigt flygbolag nästa gång;) Citera
DaPine87 Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2007 har tagit lite bilder som jag lägger ut imorn..kanske Citera
Bluwajt Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Skulle ni inte kunna köra någon form av gemensam dagbok à la Hink typ? Skulle vara mycket lättare att följa allt då Citera
-PK- Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Skulle ni inte kunna köra någon form av gemensam dagbok à la Hink typ? Skulle vara mycket lättare att följa allt då Vi har pratat om det i flera dagar men det är aldrig någon som orkar ta tag i startandet av den. Får se om det kommer en i dagarna.. Citera
Recommended Posts