Gå till innehåll

Spärra kontot från skottning?


Rockbullen

Recommended Posts

Finns det någon pokerklient som tillåter en att spärra kontot från att spela på högre nivåer? Ungefär som Svenska spel har en spärr man kan ställa in på maxförlust. Jag skulle vilka att man kunde fixxa så man bara kan spela på t.ex. högst 0.5/1 i en månads tid..

 

Haha jag har lite problem med skottning som ni kanske kan räkna ut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm svårt om man ska spela 0.5/1 med 8 bord =/ .. tycker det borde finnas en spärr för hur högt man kan spela. Skulle hjälpa många spelare tror jag.. fast dom kanske tjänar en satans massa deg på oss skottare.. förlorar allt och sätter in igen.. fast grinders borde väl generera mer rake tycker man.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm svårt om man ska spela 0.5/1 med 8 bord =/ .. tycker det borde finnas en spärr för hur högt man kan spela. Skulle hjälpa många spelare tror jag.. fast dom kanske tjänar en satans massa deg på oss skottare.. förlorar allt och sätter in igen.. fast grinders borde väl generera mer rake tycker man.

 

hmm var bor du ? ge mig din MSN så kommer jag och slår dig när du skottar :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför spela poker om man inte har sådan självkontroll att man vet vilka bord man sätter sig på?

För övrigt ser jag inte hur ditt skottande skulle ge mer vinst till pokerföretagen, snarare tvärtom. Om man tappar mycket pengar snabbt genererar man ju mindre rake än om man tappar lika mycket pengar långsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...