jojje2k Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 En hand från 2+2. Vi kanske har haft denna hand på forumet förut men det skiter jag i Hero raises A K UTG, 2 folds, strong 24/14/1.6 button 3-bets, 40/15.1/1.6 calls in SB, BB folds. Flop - K 3 7 SB checks, Hero checks, Button bets, SB calls, Hero raises, Button calls, SB folds Turn - Q Hero..... Nu kommer det som jag tycker är sjukt: "I advocate check/folding as the best line here." WTF jag är ingen limitspelare men folda kan man väl inte göra? Hur hade ni spelat handen? http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=5835354&page=10&fpart=all&vc=1 Citera
heltok Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 visserligen en 6månader gammal tråd, hur hittade du den? true som skriver i tråden driver säkert med folk. checkfolda finns inte på kartan. får vara en stoxtrader för att hitta folden där. okej, betfolda kanske finns, men många motståndare kommer betfolda lägre pp mot checken. med en synare emellan känns en turnpop rätt trolig, i pos hade han ju ofta cappat färgdrag etc och foldat låga pp, så jag är nog rätt benägen att checksyna mot de flesta TAG. Citera
jojje2k Postad 30 December , 2006 Författare Rapport Postad 30 December , 2006 visserligen en 6månader gammal tråd, hur hittade du den? Sökte lite i limit-forumet så såg jag denna hand Citera
Recommended Posts