The_Germinator Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Hejsan, Som nybliven 18-åring är ju ett pokerkonto det första man kommer att tänka på. Jag har lirat en del innan, men då bara på dessa olidliga freerollsen som finns att spela på. Nu till frågan. Jag vill göra en insättning men har inget VISA-kort. Bankinsättning tar ca. 2-3 bankdagar och det är på tok för lång tid.. Vad finns det för alternativ? Jag har hört talas om E-kort och dylikt men är inte så insatt. Någon som kan ge mig ett bra förslag på en snabb och bra insättning utan VISA-kort. Mvh The Germinator Citera
jaroiten Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Bankinsättning tar ca. 2-3 bankdagar och det är på tok för lång tid.. Så du har väntat i 18 år men kan inte vänta några dagar till? Ifall du är så desperat ska du nog ta det lite lungt med pokern... Citera
The_Germinator Postad 25 December , 2006 Författare Rapport Postad 25 December , 2006 Så du har väntat i 18 år men kan inte vänta några dagar till? Ifall du är så desperat ska du nog ta det lite lungt med pokern... Självklart kan jag vänta ett par dagar.. Men kanske inte varje gång jag vill sätta in. Någon annan? Citera
jaroiten Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Neteller? http://www.neteller.com Citera
Bluwajt Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Som jaroiten säger är Neteller att rekommendera. Bankinsättning begränsar även dina sajtalternativ, då långt ifrån alla sajter erbjuder det som ett insättningsalternativ. Citera
The_Germinator Postad 26 December , 2006 Författare Rapport Postad 26 December , 2006 Som jaroiten säger är Neteller att rekommendera. Bankinsättning begränsar även dina sajtalternativ, då långt ifrån alla sajter erbjuder det som ett insättningsalternativ. Tack så mycket! Det får bli NetEller. Citera
DuckyDuck Postad 29 December , 2006 Rapport Postad 29 December , 2006 Tack så mycket! Det får bli NetEller. Kanske lite sent detta men ett till råd. Om du tänker dig att ta ut och sätta in pengarna på olika siter för att spela mot bonusar vilket ju är att rekomendera för en utan BR så skaffa NetEller kontot i den valutan som du mest använder där du spelar så slipper du förlora pengar vid valutaväxlingar. Det kan bli en ganska dryg och onödig kostnad annars. Citera
Recommended Posts