MacDaddy Postad 24 December , 2006 Rapport Postad 24 December , 2006 Hur ser man att man inte läst ett inlägg i tex Bonusar lr Handanalyser numera? Brukade va en grå ikon lr liknande förut. Citera
eurythmech Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Funkar för mig. Kolla kakor? /Amatören Citera
Staahla Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Vad är den blå rektangeln under "Inlägg"? Något som har med ryktesfunktionen att göra? Citera
gdaily Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Det undrar jag med. Hos mig är i alla fall nya inlägg fetmarkerade. Sedan är det en annan ikon till vänster, men det är så löjligt liten skillnad mellan dessa olika ikoner... Citera
QoS Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Stämmer bra att det har med ryktesfunktionen att göra, har slagit på siffervisaren också så blir det lite mer tydligt vilken visdom man anses ha. - QoS Citera
MacDaddy Postad 26 December , 2006 Författare Rapport Postad 26 December , 2006 Ok men jag har ingen aning om hur man ser om ngn skrivit ett nytt meddelande i en tråd lr i en sektion som bonusar tex. Citera
gdaily Postad 26 December , 2006 Rapport Postad 26 December , 2006 Ok men jag har ingen aning om hur man ser om ngn skrivit ett nytt meddelande i en tråd lr i en sektion som bonusar tex. Den fuka gula blobban till vänster ser annorlunda ut. Citera
Recommended Posts