Gå till innehåll

NLT sng $10+1 short på bubblan...


Herodude

Recommended Posts

En tio pers sng på fulltilt, gick rätt bra spelade standard åkte på lite skit och har varit short och plockat slask ett tag när det hr händer...

 

Full Tilt Poker Game #1443710342: $10 + $1 Sit & Go (10307780), Table 1 - 50/100 - No Limit Hold'em - 15:16:01 ET - 2006/12/20

Seat 1: Ramon_Vega (5,680)

Seat 2: buggic (4,195)

Seat 3: herodude (1,540)

Seat 6: irsagt (2,085)

Ramon_Vega posts the small blind of 50

buggic posts the big blind of 100

The button is in seat #6

*** HOLE CARDS ***

Dealt to herodude [Ac Js]

herodude raises to 350

irsagt raises to 600

Ramon_Vega raises to 5,680, and is all in

buggic folds

 

kast eller in med resten?

 

det som oroar mig mycket är irsagt, som inte heller gjort mycket väsen av sig, att han reraisar är rätt oväntat, han har synat och velat se mycket flop annars...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fold. Sannolikt så sitter någon av dom, på AQ+, JJ+, och dominerar dig dvs. Speciellt irsagt`s nästintill miniraise, stinker monster. Nej, folda, hoppas irsagt synar chippiens allin, och att chippien klonkar ut han. I värsta scenario att irsagt vinner allin, hade du ändå mer än 10 bb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mm jag foldade... resonerade ungefär samma som er.. och hade nog gjort likadant med AK...

 

förvånande nog så foldade även irsagt, inte säkert på att han gjort det om jag varit med.. men men

 

skulle jag kanske pushat hela stacken med en gång istället?

 

ramon vega har gjort liknande spel innan men det var just irsaagt som gjorde mig orolig... plus att bubblan är alltid pung att åka på...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...