Gå till innehåll

Texas Limit King


mattias552

Recommended Posts

I senate poker magazine snackar Antonius om att han hade skinnat honom på rätt mycket cash, och jag tyckte inte han uttryckte någon respekt direkt.

Dels tror jag inte Antonius hade särskilt bra koll på honom när han skrev det, dels var det väl lite en ny marknad för Antonius att spela FL Holdem och han hade en good run vilket han var medveten om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och så tar vi det lugnt med att kalla varandra för muppar...

 

balblalbalbla..............

 

Snälla sköt det där över pm eller nånting annat, absolut INGEN är intresserad av vem av er som är mupp osv. Ursäkta OT men jag blir så less, samma skit bara efter ett par inlägg i varje tråd.

 

Har ingen koll på TLK men vore väl ganska vettigt att anta att han spelar på någon annan site under något annat nick eller att han helt enkelt har tagit semester :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dels var det väl lite en ny marknad för Antonius att spela FL Holdem och han hade en good run vilket han var medveten om.

 

Han har spelat FL ett bra tag. Det var väl det enda han spelade till att börja med?

 

Jag såg dem lira för ett tag sen och Antonius spelade av TLK ca $150k med ruggit bra spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...