Zyr Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Brukade spela 8-11 bord på crypto, men nu i den nya klienten känns det omöjligt att spela mer än 4. Funkar bra i början, men efter nån halvtimme börjar borden lagga efter och man blir konstant autofoldad->sit-out. Hjälper lite att stänga ner pokerace hud, men inte mkt. Trycker jag CTRL+ALT+DEL och kollar CPU:n pendlar den mellan 95-100% när jag spelar. någon här som brukar spela mer än 4 bord på crypto med eller utan problem? /zyr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jackobi Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Kan man förminska borden på crypto? eller har du cp bra upplösning på din skärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 19 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2006 Kan man förminska borden på crypto? eller har du cp bra upplösning på din skärm? går ej att förminska, jag spelar alla bord på en 1600x1200 skärm, sen har jag PT o mirc på den andra skärmen.. lägger borden i 2x2 lager över varandra med lite förskjutning in mot mitten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Animaniac Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Jag har inga problem med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Kan man förminska borden på crypto? eller har du cp bra upplösning på din skärm? går ej att förminska, jag spelar alla bord på en 1600x1200 skärm, sen har jag PT o mirc på den andra skärmen.. lägger borden i 2x2 lager över varandra med lite förskjutning in mot mitten Varför har du PT uppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 19 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2006 Jag har inga problem med det... vilken sajt spelar du på? hur många brukar du köra samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 19 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2006 Kan man förminska borden på crypto? eller har du cp bra upplösning på din skärm? går ej att förminska, jag spelar alla bord på en 1600x1200 skärm, sen har jag PT o mirc på den andra skärmen.. lägger borden i 2x2 lager över varandra med lite förskjutning in mot mitten Varför har du PT uppe? auto-import i PT så jag kan skriva ut statsen med PA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Animaniac Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Jag har inga problem med det... vilken sajt spelar du på? hur många brukar du köra samtidigt? Sunpoker, 4 bord. Spelar inte just nu, men kan testköra lite om en stund för att kolla att det fortfarande funkar. Men det är nyaste uppdateringen, och det funkade bra sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Animaniac Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Kan man förminska borden på crypto? eller har du cp bra upplösning på din skärm? går ej att förminska, jag spelar alla bord på en 1600x1200 skärm, sen har jag PT o mirc på den andra skärmen.. lägger borden i 2x2 lager över varandra med lite förskjutning in mot mitten Varför har du PT uppe? auto-import i PT så jag kan skriva ut statsen med PA Det kan vara PT som jävlas också, vet du. Det kväver nästan min burk också när jag importerar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Dock viss skillnad mellan 4 bord o 11-12. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Ang. Jag har inga problem med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Animaniac Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Dock viss skillnad mellan 4 bord o 11-12. Eh, helt rätt. Förlåt mig, jag har rökt alldeles för mycket crack idag... Kollar att köra 6-7 bord lite senare iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Men Zyr .. Kör i denna tråd i stället: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=6423&highlight=allt+++crypto Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts