Gå till innehåll

Paus från PF.


Krilla

Recommended Posts

ÖÖhh?? Är det inte bara att strunta i att logga in?

 

Ber du de låsa ditt konto så låser de det säkert, men om du har seriösa problem med forum-missbruk (eller vad det nu kan kallas) så kan du väl skapa nya konton i stunder av svaghet och återfall?

 

Kan man inte låsa sidor med något "nanny filter", så en del hemsidor blir filtrerade? Skaffa ett sådant filter kanske, och filtrera bort forumet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ÖÖhh?? Är det inte bara att strunta i att logga in?

 

Ber du de låsa ditt konto så låser de det säkert, men om du har seriösa problem med forum-missbruk (eller vad det nu kan kallas) så kan du väl skapa nya konton i stunder av svaghet och återfall?

 

Kan man inte låsa sidor med något "nanny filter", så en del hemsidor blir filtrerade? Skaffa ett sådant filter kanske, och filtrera bort forumet?

 

De kan låsa IP också tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, fast nya IP nummer får man ju lite då och då, så det är ingen långvarig lösning. Jag tor att man måste låsa sin egna dator på något sätt. Men eftersom man själv har låst den så kan man rimligtvis själv låsa upp den ochså...

 

Knepigt det där, om man är 100% seriös på att låsa ut sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan inte logga in alls om man blir bannad/avstängd.

 

Det händer faktiskt lite då och då att användare ber om att få bli bannade pga. att de känner att de måste sluta. Det går att bli upplåst igen (om man mailar), men då får man ju ha en bra förklaring och inte bara be på sina bara knän. :)

 

Känner man att man vill bli avstängd är det bara pm'a en moderator och förklara läget så hjälper vi gärna till.

 

- Henkeman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ÖÖhh?? Är det inte bara att strunta i att logga in

Det har du ju helt rätt i.

 

Man läser ju om en del som tar en pokerpaus i flera veckor/månader hur lätt som helst,själv har jag bara lyckats vara ifrån det 2-3 dagar som längst, sen sitter man vid datorn igen och spelar som vanligt.

 

Har spelat över 1 1/2 år, trots att jag vinner så mår jag ganska pissigt av pokern, har ju fan inget liv längre.

Funderar på att testa en pokerfri månad, varken spela,tänka eller läsa om poker, är inte helt övertygad om att det blir så värst lätt.

 

Tanken med min fråga var väl egentligen att kolla om man kunde göra som på SS att banna sig en viss tid, tex. en månad och efter det låsa upp kontot igen, så slipper man under sin pokerfria tid se att muspekaren omedvetet loggar in sig på PF. eftersom jag skulle vilja vara helt pokerbefriad under den perioden.

 

 

Visst kan jag försöka strunta i att logga in som du säger men hade det funnits någon sådan tjänst som jag frågade om så varför inte utnyttja den. ;)

Skulle nog underlätta en hel del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...