Kissemissen Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Vad hände med slasknivå? NL 100 kanske? vad tror ni andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 vetifan...som tävling tycker jag det e mkt roligare om vi kör typ 3 sng och man får poäng för placeringar. CG kommer vissa (jag t.ex.) bara sitta och va tråktighta för att gå plus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 vetifan...som tävling tycker jag det e mkt roligare om vi kör typ 3 sng och man får poäng för placeringar. CG kommer vissa (jag t.ex.) bara sitta och va tråktighta för att gå plus mm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 NL 100 kanske? vad tror ni andra? NL100 blir bra tycker jag. Men om ni vill lira högre spelar det ingen roll för mig. Sen så tror jag det blir roligare om vi kör bara 1 bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 vetifan...som tävling tycker jag det e mkt roligare om vi kör typ 3 sng och man får poäng för placeringar. CG kommer vissa (jag t.ex.) bara sitta och va tråktighta för att gå plus Men grejen är att SNG blir så lite poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Men grejen är att SNG blir så lite poker. Det e ju coinflips jag lever på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Det e ju coinflips jag lever på! coinflips? Brukar se ut som du lever på 20/80 lägen + lite FE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Det e ju coinflips jag lever på! Vi kan köra några coinflips på cashgamet om du vill. Du får styra upp detta nu Kissemissen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 hej vem e du ? känner du oss i gävle? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 coinflips? Brukar se ut som du lever på 20/80 lägen + lite FE Ett överkort på floppen är väl 5050? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 hej vem e du ? känner du oss i gävle? Hej. Har jag glömt betala någon avgift till Gävle- maffian nu lr . Nei, känner inga pokerlirare i Gävle. Pluggar ekonomi där och bor med min flickvän som också börjat plugga där (hon köpte en lägenhet vid Borgarskolan, valbogatan om du vet...). Annars bor jag i min lgh i Uppsala på helgerna. Eller bor där hela tiden nu då de stamrenoverar i Gävle.. Räcker det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Hand- Fram till rivern tycker jag spelet är standard från mig sida. Någon som säger emot? Sedan på rivern blir jag lite osäker dock.. Det har varit ett jävla checksynande från han sida i denna pott. Hittar jag checken bakom eller är det självklart med en allin? OBS! Han har ca 60$ kvar. Seat 1: GreDiN ($104.05 in chips) Seat 3: PHNX666 ($163.35 in chips) DEALER Seat 5: dalkiafm ($122.75 in chips) Seat 6: Hero ($211.07 in chips) Seat 8: Helgoy ($228.65 in chips) Seat 10: AAAASSSS2 ($400.60 in chips) dalkiafm: Post SB $1.00 Hero: Post BB $2.00 *** HOLE CARDS *** Dealt to Hero[] Helgoy: Fold AAAASSSS2: Fold GreDiN: Fold PHNX666: Fold dalkiafm: Call $1.00 Hero: Raise $6.00 dalkiafm: Call $6.00 *** FLOP *** [] dalkiafm: Check Hero: Bet $15.00 dalkiafm: Call $15.00 *** TURN *** [] dalkiafm: Check Hero: Bet $34.00 dalkiafm: Call $34.00 *** RIVER *** [] dalkiafm: Check Hero: ?? TIPS! Kommentarer av HH kan man lösa genom att ändra i HHn och skriva FYP . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Vi kan köra några coinflips på cashgamet om du vill. Du får styra upp detta nu Kissemissen! Vi väntar några dar och ser om några fler vill vara med. Eller har du bråttom att ta min bankrulle? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 All in! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Vi väntar några dar och ser om några fler vill vara med. Eller har du bråttom att ta min bankrulle? Jag vill inte ta någons bankrulle, inte din iaf. Det är bara det att jag har rätt mycket att göra i veckan. Söndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Jag vill inte ta någons bankrulle, inte din iaf. Det är bara det att jag har rätt mycket att göra i veckan. Söndag? Ic. Spelar ingen större roll för mig när vi spelar. Har mycket plugg framöver oxå men inte tentaplugg så kan alltid flytta på det.. Innan vi bestämmer när så måste vi ju 1. komma överrens om vad vi ska spela. 2. Vilka som ska vara med. Kan ju alltid ta det nästa helg också. Vi får se hur det utvecklar sig imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 Ic. Spelar ingen större roll för mig när vi spelar. Har mycket plugg framöver oxå men inte tentaplugg så kan alltid flytta på det.. Innan vi bestämmer när så måste vi ju 1. komma överrens om vad vi ska spela. 2. Vilka som ska vara med. Kan ju alltid ta det nästa helg också. Vi får se hur det utvecklar sig imorgon. nästa vecka är jag nog i Österrike fast det är inte riktigt bestämt än Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 10 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 nästa vecka är jag nog i Österrike fast det är inte riktigt bestämt än Skulle inte du tentaplugga . Nei men då får vi försöka fixa det till på söndag alternativt flytta fram det. Ser att du lirar mot Aim4vegas bl.a. nu. GL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 Skulle inte du tentaplugga . Nei men då får vi försöka fixa det till på söndag alternativt flytta fram det. Ser att du lirar mot Aim4vegas bl.a. nu. GL. nästa helg menade jag ju, tentan på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 11 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Hand - Hur ska jag spela denna? Fi är TAG men jag måste väl syna ändå? Table Kiffan Seat 1: HERO ($197.00 in chips) DEALER Seat 3: barglo ($201.25 in chips) Seat 5: blueberry770 ($51.00 in chips) Seat 6: Bevertore ($380.40 in chips) Seat 8: Er28 ($599.60 in chips) Seat 10: Gohansan ($199.00 in chips) barglo: Post SB $1.00 blueberry770: Post BB $2.00 *** HOLE CARDS *** Dealt to barglo [CA SK] Dealt to HEO[sA DA] Bevertore: Fold Er28: Raise $4.00 Gohansan: Fold HERO: Raise $22.00 barglo: Call $21.00 blueberry770: Fold Er28: Call $18.00 *** FLOP *** [] barglo: Allin $179.25 Er28: Fold Hero: ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Ne...måste du verkligen syna där när du har nöten? Har du supit lr? Andra AA-handen är push på river mot 60 stack, han älskar ju att syna och gör det garanterat med sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 11 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Ne...måste du verkligen syna där när du har nöten? Har du supit lr? Andra AA-handen är push på river mot 60 stack, han älskar ju att syna och gör det garanterat med sämre. All in! På första handen så gick jag allin som ni, proffsen, sa åt mig att göra. Han flippa dock glatt upp QJ för rivrat två par. fucccckk . Andra handen så är jag lite tveksam till ditt resonemang, cop. Men jag trodde iaf att jag var in front så gjorde en hjälte syn och det höll hela vägen. Edit: Bäst att jag skriver att jag skojar lite, så du oxå fattar cOP ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 11 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Var hemma hos föräldrarna och åt för en stund sen. Gott med gratis! Iaf så trakasserade mamma mig med det vanliga tjatet om varmare skor, varmare jacka, mössa, vantar etc. Någon annan som upplever detta trots "vuxen ålder"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 11 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Hand- Vad göra på turn? Read på fi: han brukar spela texas holdem no limit. Table Cabanas Seat 1: barneyslaburne ($174.00 in chips) Seat 3: HERO($228.95 in chips) Seat 5: sevve ($186.80 in chips) Seat 6: foletking ($246.90 in chips) DEALER Seat 8: peppes32 ($177.75 in chips) Seat 10: TTR33571522 ($187.05 in chips) peppes32: Post SB $1.00 TTR33571522: Post BB $2.00 *** HOLE CARDS *** Dealt HERO[] barneyslaburne: Fold HERO: Raise $8.00 sevve: Fold foletking: Fold peppes32: Call $7.00 TTR33571522: Fold *** FLOP *** [] peppes32: Check HERO: Bet $16.00 peppes32: Call $16.00 *** TURN *** [] peppes32: Check HERO: ???????????????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oknytt Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Hand- Vad göra på turn? Read på fi: han brukar spela texas holdem no limit. Table Cabanas Seat 1: barneyslaburne ($174.00 in chips) Seat 3: HERO($228.95 in chips) Seat 5: sevve ($186.80 in chips) Seat 6: foletking ($246.90 in chips) DEALER Seat 8: peppes32 ($177.75 in chips) Seat 10: TTR33571522 ($187.05 in chips) peppes32: Post SB $1.00 TTR33571522: Post BB $2.00 *** HOLE CARDS *** Dealt HERO[] barneyslaburne: Fold HERO: Raise $8.00 sevve: Fold foletking: Fold peppes32: Call $7.00 TTR33571522: Fold *** FLOP *** [] peppes32: Check HERO: Bet $16.00 peppes32: Call $16.00 *** TURN *** [] peppes32: Check HERO: ???????????????????????????? Hade nog tagit gratiskortet där utan read. Kanske testat en bluffbet på rivern om ingen spader kommer och han checkar igen. Orkar inte bluffa hela vägen utan read, blir så dyrt. Att han dessutom synar på SB tycker jag indikerar att han har en hyffsad hand (iaf utan read skulle jag anta det). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts