rouchier Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 Tjena! Vill gärna ha lite reflektioner på den här handen. CG .25/.5 Har suttit på bordet ett bra tag och har sett konstiga moves. Men FI spelar sin andra hand så vet inget om honom. Jag får A Q i BB. Alla lägger sig fram till SB (FI) som synar. Jag höjer upp det till $2 och tror att jag ska få potten här. Men nu till frågan. FI ställer in sina resterande 25$. Här har jag verkligen ingen aning om vad jag ska göra. Vad tycker ni jag ska göra? Tacksam för snabba svar ! Citera
scouserandy Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 Om du är sugen på en coin kan du ju ta synen annars är får du väl mucka. Citera
jojje2k Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 hehe, han kan väl ha allt från AA-22 och AK till vad som helst. Så gillar du gamble så kan du ju syna men jag hade foldat Edit: han hann såklart före.... Citera
kebabarulla Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 fold. Som bäst haru coinflip då du ligger under med ett par procent. Citera
jojje2k Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 fold. Som bäst haru coinflip då du ligger under med ett par procent. Det är absolut inte säkert att det är som bäst coinflop. Har sett välidgt många som tryckt med KQ AJ 89s m.m Citera
Recommended Posts