americana80 Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Någon som vet om det finns några proffs/kändisar kvar? JAPPS LNO är kvar. han är både proffs.. +!!!! ++++ att han har blivit ruggig kändis här på sista sidorna Citera
RayIV Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 men de va väl ett jävla gnäll?? sköt ert istället Du råkade inte uppmärksamma att det här är en "Snacktråd om Poker-SM"? Pajas. döpa om till "gnälltråden" kanske ? är du en pajas? Det är väl inte speciellt många som gnäller, de flesta ägnar sig åt att håna och göra sig lustiga åt LNO. Med all rätt. är du en pajas? Ja vad dum jag är, så måste jag menat! Håll dig tyst nu så inte mamma hör att du fortfarande är vaken trots att klockan passerat 23 och du har skola i morrn. Citera
lill_foppa Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Någon som vet om det finns några proffs/kändisar kvar? UCanSMD Läs sid 46 i denna tråd. Citera
americana80 Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 men de va väl ett jävla gnäll?? sköt ert istället Du råkade inte uppmärksamma att det här är en "Snacktråd om Poker-SM"? Pajas. döpa om till "gnälltråden" kanske ? är du en pajas? Det är väl inte speciellt många som gnäller, de flesta ägnar sig åt att håna och göra sig lustiga åt LNO. Med all rätt. är du en pajas? Ja vad dum jag är, så måste jag menat! Håll dig tyst nu så inte mamma hör att du fortfarande är vaken trots att klockan passerat 23 och du har skola i morrn. jaså? det va ju dumt sagt isåfall om du menade något helt annat klockan har inte passerat 23 än kan du inte klockan heller?. kanske dax för dig och sova lite inför din mattelektion du har imorgon. + att det inte är någon skola imorgon. för imorgon är det lööööööööördag!. grattis på namnsdagen föressten. Citera
sorkenkk Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 men de va väl ett jävla gnäll?? sköt ert istället Du råkade inte uppmärksamma att det här är en "Snacktråd om Poker-SM"? Pajas. döpa om till "gnälltråden" kanske ? är du en pajas? Det är väl inte speciellt många som gnäller, de flesta ägnar sig åt att håna och göra sig lustiga åt LNO. Med all rätt. är du en pajas? Ja vad dum jag är, så måste jag menat! Håll dig tyst nu så inte mamma hör att du fortfarande är vaken trots att klockan passerat 23 och du har skola i morrn. jaså? det va ju dumt sagt isåfall om du menade något helt annat klockan har inte passerat 23 än kan du inte klockan heller?. kanske dax för dig och sova lite inför din mattelektion du har imorgon. + att det inte är någon skola imorgon. för imorgon är det lööööööööördag!. grattis på namnsdagen föressten. Sluta skämma ut dig nu plx. Citera
RayIV Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Sluta träffa mina ömma punkter hela tiden, jag klarar inte mer. Du vann. Citera
AlleAK Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Kom igen grabbar wordbattla! jag älskar internet fighter! Citera
americana80 Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 men de va väl ett jävla gnäll?? sköt ert istället Du råkade inte uppmärksamma att det här är en "Snacktråd om Poker-SM"? Pajas. döpa om till "gnälltråden" kanske ? är du en pajas? Det är väl inte speciellt många som gnäller, de flesta ägnar sig åt att håna och göra sig lustiga åt LNO. Med all rätt. är du en pajas? Ja vad dum jag är, så måste jag menat! Håll dig tyst nu så inte mamma hör att du fortfarande är vaken trots att klockan passerat 23 och du har skola i morrn. jaså? det va ju dumt sagt isåfall om du menade något helt annat klockan har inte passerat 23 än kan du inte klockan heller?. kanske dax för dig och sova lite inför din mattelektion du har imorgon. + att det inte är någon skola imorgon. för imorgon är det lööööööööördag!. grattis på namnsdagen föressten. Sluta skämma ut dig nu plx. men snälla håll käften. Citera
mgps Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 LNO åk ut snälla. seriöst vilken idiot syna med JJ där och 88 när två är allin före. hoppas han åker på 31:e plats och att det är ett megahopp i prispengarna där. nej nu är jag elak. hur mycket får plats 30? hur många är kvar nu? Citera
RayIV Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 $10 943 till #31, $10 943 till #30. Synd där micko. Citera
cab Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 americana80 vem e du från östhammar kommer LNO oxå därifrån? Jag är därifrån oxå från början. Citera
santiago Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Det är mycket kärlek nu vid vissa bord. Citera
americana80 Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 americana80 vem e du från östhammar kommer LNO oxå därifrån?Jag är därifrån oxå från början. nee vette fan vem de är. mjo jag vet. grattis till flytten. bra val Citera
mickol Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Gahhhhh QQ mot AA och därförsvan 45% av stacken. En till sen är det finalkväll imorgon........ Citera
cab Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 americana80 vem e du från östhammar kommer LNO oxå därifrån?Jag är därifrån oxå från början. nee vette fan vem de är. mjo jag vet. grattis till flytten. bra val Du svara inte på frågan vem du är lär känna igen dig. Ska köra ut till östhammar imorrn och vara där i helgen. Citera
AlleAK Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Blääh! 32a =( Det är ju inte illa pinkat fan... de blir väl runt 80-90k? Citera
RayIV Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 americana80 vem e du från östhammar kommer LNO oxå därifrån?Jag är därifrån oxå från början. nee vette fan vem de är. mjo jag vet. grattis till flytten. bra val Du svara inte på frågan vem du är lär känna igen dig. Ska köra ut till östhammar imorrn och vara där i helgen. Så svårt är det väl inte, hur många utvecklingsstörda pojkar under 18 år har ni i lilla östhammar egentligen? Citera
cab Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Blääh! 32a =( Det är ju inte illa pinkat fan... de blir väl runt 80-90k? dollarn står bara i 6.7.. Citera
americana80 Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 americana80 vem e du från östhammar kommer LNO oxå därifrån?Jag är därifrån oxå från början. nee vette fan vem de är. mjo jag vet. grattis till flytten. bra val Du svara inte på frågan vem du är lär känna igen dig. Ska köra ut till östhammar imorrn och vara där i helgen. ahaa den missa jag.. hmm jag bor egentligen på ön så de är en bit ifrån. spelade lite poker me stoffe o jögge förr. men har inte blivit på sista tiden.. tror inte vi känner igen varandra.. Citera
americana80 Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 americana80 vem e du från östhammar kommer LNO oxå därifrån?Jag är därifrån oxå från början. nee vette fan vem de är. mjo jag vet. grattis till flytten. bra val Du svara inte på frågan vem du är lär känna igen dig. Ska köra ut till östhammar imorrn och vara där i helgen. Så svårt är det väl inte, hur många utvecklingsstörda pojkar under 18 år har ni i lilla östhammar egentligen? 12 är vi i gruppen sugen ¨på medlemsskap?. åå nej stackare du brände ju allt på SM O HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR KOMMMMMMMMMMMEEER LOOOOOLET! lol Citera
cab Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 americana80 vem e du från östhammar kommer LNO oxå därifrån?Jag är därifrån oxå från början. nee vette fan vem de är. mjo jag vet. grattis till flytten. bra val Du svara inte på frågan vem du är lär känna igen dig. Ska köra ut till östhammar imorrn och vara där i helgen. Så svårt är det väl inte, hur många utvecklingsstörda pojkar under 18 år har ni i lilla östhammar egentligen? Hmm vart bor du då i någon norrlänsk by med 10 invånare där alla har cerebral pares eller? Citera
ChRiiLLe Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Blääh! 32a =( Det är ju inte illa pinkat fan... de blir väl runt 80-90k? dollarn står bara i 6.7.. Sen med avgifter runt 6,5.. Lite drygt 53k svenska.. Trist när jag hade hygglig stack och det var 2k skillnad till nästa steg Citera
AlleAK Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Blääh! 32a =( Det är ju inte illa pinkat fan... de blir väl runt 80-90k? dollarn står bara i 6.7.. Sen med avgifter runt 6,5.. Lite drygt 53k svenska.. Trist när jag hade hygglig stack och det var 2k skillnad till nästa steg aah okey lite avgifter o sånt ska dem ta såklart.. haha du får väl ha kvar pengarna på kontot tills dollarn går till 8,nånting;D så får du lite mer cash Citera
Skadast Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Hmm vart bor du då i någon norrlänsk by med 10 invånare där alla har ceveralpares eller? Tänker du på Cerebral pares eller? Citera
Recommended Posts