Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Vet nån vem SMvinnare är?

inte en aning antagligen ingen pfare

Skulle förvåna mig om det inte är en "pfare" antar att minst 90% av startfältet har konto här.

och minst 99% av finalbordet är aktiva elelr semiaktiva här ^^

• Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Inte långt kvar till bubblan nu... Vem ska ta den hederliga platsen? :) Hade jag varit med så här långt kan jag lova att det hade blivit jag... Är typiskt duktig på att gåra något dumt i det läget..

Postad
Ganska roligt och grymt om killen/tjejen som nickar SMvinnare VINNER SM!

Prima riggen visar sitt rätta namn?

Haha, skulle deffnitivt inte förvåna mig om det vissade sig att SMvinnare är en av dem som har tagit fram deras slumpgenerator ;)

Postad
8 med 252k. Funkar lobbyn för er? Börjar märka av jättelagg i klienten nu, blir ju livrädd varje gång jag ska klicka.

Det går ju galant för dig nu ju!! Bara vänta in de rätta händerna o sätta press på SB o BB. :D GL

Postad
Inte långt kvar till bubblan nu... Vem ska ta den hederliga platsen? :) Hade jag varit med så här långt kan jag lova att det hade blivit jag... Är typiskt duktig på att gåra något dumt i det läget..

Ja ligger bra till

My position: 410 of 420

Postad

Trevligt att se att det är fler som ligger och simmar på botten av dammen.. :)

Plats 372 är jag på nu, under pausen. Blir inte många spelade händer då... men tror det ska hålla till pengarna nu. 8-)

Postad

Jag har hört enligt en säker källa att "SMvinnare" är en snubbe från NordicBet med kontot riggat till hans fördel som är med för att vinna så NB ska slippa pröjsa så mycket i övervärde. Illa!