sorkenkk Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 jonasn är Jonas Norrmark. Klonkade finalbord på WPT i våras. Inte jättekänd men alltid något. =) Citera
stalmannen Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Vet någon vad Ken Leenard heter? Vem är det? Heter han inte Ken LEEEnard? Citera
mariani Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Är inte NhWpFu proffsspelare? Sett han spela highstakes på B2b förut iaf Edit: nån som vet vad han heter? NhTyWp är/var en highstakes spelare iaf. Raymi Sanches Thörn. Är det han som nickar så på ongame också? lirar nl 5-10... Citera
Verner18 Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Spelar inte Ken? Hade så gärna vilja se honom bli utrdagen av KenRetaard Det skulle nog knäcka honom rejält.. redan fått äran att busta honom i Kens Kalas på svs, dock inte under KenRetaard nicket då nån hade "snott det"... Citera
Hallqvist Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 nr1thorson var tydligen William... kom runt plats 60 tror jag.. Citera
inkassera Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Vill veta vad Cecilia Nordenstam nickar.. Nån som vet? UCanSMD är jag ganska säker på. Citera
Skadast Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Vill veta vad Cecilia Nordenstam nickar.. Nån som vet? UCanSMD är jag ganska säker på. Hon heter Cecilia och kommer från Linköping... men jag kan inte tycka att hon är speciellt lik Nordenstam. http://danielscecilia.blogg.se/ Citera
mgps Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Vill veta vad Cecilia Nordenstam nickar.. Nån som vet? UCanSMD är jag ganska säker på. det är två olika cecilior. Citera
jezaja Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 nr1thorson var tydligen William... kom runt plats 60 tror jag.. Tveksamt, tror det var hans lillebrorsa iaf. Citera
lill_foppa Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 K_B = William Thorson Har dock ingen aning om det stämmer. K_B är ute iaf. Citera
inkassera Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Vill veta vad Cecilia Nordenstam nickar.. Nån som vet? UCanSMD är jag ganska säker på. Hon heter Cecilia och kommer från Linköping... men jag kan inte tycka att hon är speciellt lik Nordenstam. http://danielscecilia.blogg.se/ Aha okej, fel av mig. Ett risigt antagande... Citera
Sansrom Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 UCanSMD betyder du kan suga min dolme... fast på engelska. Jobba, bara 60 pers kvar nu. Jag känne rmig optimistisk. Kram på er alla My kind of girl. Citera
Bein Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 UCanSMD betyder du kan suga min dolme... fast på engelska. Jobba, bara 60 pers kvar nu. Jag känne rmig optimistisk. Kram på er alla My kind of girl. Öh? Hon e redan paxad! Citera
Sansrom Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 UCanSMD betyder du kan suga min dolme... fast på engelska. Jobba, bara 60 pers kvar nu. Jag känne rmig optimistisk. Kram på er alla My kind of girl. Öh? Hon e redan paxad! No shit!? Men hon kan väl vara skön för det? Citera
Bein Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 UCanSMD betyder du kan suga min dolme... fast på engelska. Jobba, bara 60 pers kvar nu. Jag känne rmig optimistisk. Kram på er alla My kind of girl. Öh? Hon e redan paxad! No shit!? Men hon kan väl vara skön för det? Haha, hon verkar skön som fan, tänkte mer på att hon var paxad av mig Citera
Sansrom Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Haha, hon verkar skön som fan, tänkte mer på att hon var paxad av mig Hehe, tror ett visst pokerproffs har något att invända här... Citera
Recommended Posts