Hox Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Är lite lat, frågar här istället för att leta upp svaret... Spelar SNG turbosar på Stars och funderar på att börja spela på Full Tilt också. Vilka inköp finns för SNG turbosar, NL holdem inom rangen 10-50$? Är raken 10% eller har de lite lägre som Stars? Fylls de hyfsat snabbt? Citera
Gäst Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 $11+1 $22+2 $33+3 $55+5 Jag har spelat en massa 22+2 och 33+3 och där fylls borden fort, särskilt på kvällen/natten. 55+5 har jag bara testat lite men verkar gå rätt fort där med. Om du tänker spela mer än 8 bord kan du ju vid uppstarten blanda två nivåer om det e segt och sen fylla på med din "rätta" buy-in. Citera
Hox Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Postad 12 December , 2006 Tack Conspiracy, du är en klippa. Är det ok att jag fiskar lite i dina vatten? Citera
Gäst Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Tack Conspiracy, du är en klippa. Är det ok att jag fiskar lite i dina vatten? Ska tänka på saken Akta dig dock för nån fisk som nickar Skanke, han synar med any-two på bubblan sägs det Citera
Skanke Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Tack Conspiracy, du är en klippa. Är det ok att jag fiskar lite i dina vatten? Ska tänka på saken Akta dig dock för nån fisk som nickar Skanke, han synar med any-two på bubblan sägs det Vafan FÖRTAL....(hade 25% bubblor igår) Citera
Recommended Posts