Gå till innehåll

Feedback på piloten


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 117
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tycker att det var över förväntan faktiskt och störde mig inte särskilt mycket på de tekniska tillkortakommanden som fanns. Det är ju liksom innehållet som är det viktigaste.

Innehållet var till stor del intressant tycker jag. Höjdpunkter var intervjuven med team hink och bokrecensionen.

Några saker som jag skulle tycka var intessant:

 

Duktiga lirare som lite mer i detalj går in på HUR dom gör sina pengar på poker. Lite som de inlägg här på forumet där duktiga spelare berättar hur dom har gått upp i nivåer och vad man bör tänka på. Vilka andra sätt gör man pengar på? Hur gör man om man vill gå ihop i ett team etc. Det egentligen inte så intressant att någon klonkat en turnering när han i själva verket gör sina pengar på att grinda 12 bord $50 SnG typ. Detta kräver ju dock en del arbete av intervjuvoffren för att det skall bli bra.

 

Recensioner av alla de slag är alltid intressant. Gärna också av tv shower som går på diverse olika kanaler. Finns ju en jäkla massa olika shower i USA.

 

Reportage om olika pokersajter med objektiva omdömen kan också vara intressant.

 

Handanalyser av olika duktiga spelare, som många föreslagit, håller jag med om. Lite som i PM där man analyserar exempelvis en hand från HSP och där olika spelare kommer fram till olika slutsatser.

 

Finns en massa mer, men det får räcka just nu.

Bra initiativ och jag instämmer med dom som säger att det finns en stor potential i detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul idé, en hel del bra. Ni ser säkra ut. :)

 

Ett tips som jag tror att ingen har skrivit tidigare:

Fila lite på intervjutekniken - använd öppna frågor i stället för påståendefrågor. Det har flera fördelar - det tvingar igång intervjuoffret att faktiskt BERÄTTA istf att säga "ja"....och så blir där ingen pinsam känsla om intervjuaren antog fel.

 

Och som nån påpekat - dåligt att inte ha namnet på singaporianen i headsup-matchen. Dramaturgin raseras totalt eftersom man därmed förstår att han inte vann.

 

Go!

 

tant b

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Båda bör nog tänka på att erfarna programledare använder ytterst lite "biljud" under samtal - här smög det sig in rätt så många öhhm, ahh osv. Mer tid i studion lär slipa på den lite ruffliga tekniken..

 

 

Visst kan det låta störande, men när man är ny på intervju och tv är det helt ok.

 

Lyssna på Olle Garp på morronpasset, han har kört på radion så jävla länge och låter bara jobbig.

Uhm, äää , phu osv.

 

Så det är inte säkert att det försvinner.

 

Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får väll också lämna mina kommentarer på programmet då. Det enda jag har att komma med är att timingen kunde varit lite bättre till exempel då ni körde intervjun, men det är självklart rutin. Så ni ska ha ett stort beröm för att ni tar er tid till att göra programmet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...