quizz_kid Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 jag kan inte se siffrorna i bildfältet som skall typas in vid registering... det har aldrig hänt förut, men nån gång skall väl vara den första... vad beror det på? Citera
QoS Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Vilken internetregistrering vore kanske bra att veta? - QoS Citera
Hjort Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Kan inte tänka mig något annat än att det skulle vara: http://www.hot-chubby-dyslexic-asians.com Citera
quizz_kid Postad 7 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2005 Vilken internetregistrering vore kanske bra att veta? - QoS jo, det kasnke är en idé... det blir lätt lite rörigt när quizz börjar prata internet då han är ganska körd på områdets si och så... kul att nån förstod var jag menade iaf... det handlar om"Tipsnytt poker"... Citera
quizz_kid Postad 7 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2005 Kan inte tänka mig något annat än att det skulle vara: http://www.hot-chubby-dyslexic-asians.com lider QoS av dyslexia? Citera
QoS Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 lider QoS av dyslexia? Lite smått kan man säga. Det och att jag är sjukligt slarvig när jag skriver - en obra kombination! - QoS Citera
Hjort Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 lider QoS av dyslexia? Teknist sett nej. Förresten så är det ju Kubo som lider av det. Citera
cab19 Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 lider QoS av dyslexia? Lite smått kan man säga. Det och att jag är sjukligt slarvig när jag skriver - en obra kombination! - QoS Även den riktiga KNUUGEN är dyslektiker,inget att skämmas för Citera
quizz_kid Postad 7 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2005 det var som fan... nu kan du knappast bli sexigare... back on topic igen, varför ser jag inte texten i fältet månne? Citera
QoS Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Västa desperata sex-tråden det här blev då. - QoS Citera
Hjort Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Det är ju rätt svårt att hjälpa dig om du inte knappar in en url. Spontant känns det som att det kan vara en reklamblockare som ställer till det för dig. Västa desperata sex-tråden det här blev då. Är det här månne en sån där "sex-chock"? Citera
QoS Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Hjort, din länk funkar ju inte ens... Japp, det är samma typ av chock som du ser på löpsedlarna varje dag på ICA. - QoS Citera
quizz_kid Postad 7 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2005 Det är ju rätt svårt att hjälpa dig om du inte knappar in en url. Spontant känns det som att det kan vara en reklamblockare som ställer till det för dig. http://www.tipsnyttpoker.com/index.php?page=pages/main_signup Citera
Hjort Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Hjort, din länk funkar ju inte ens... Ojdå, måste stavat fel. Citera
devalanteriel Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 lider QoS av dyslexia? Teknist sett nej. Förresten så är det ju Kubo som lider av det. Rent tekniskt är det väl vi andra som lider av det? Citera
quizz_kid Postad 7 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2005 som sagt, om någon kan hjälpa mig, hjälp mig... Citera
LarsRune Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Jag har samma problem, jag tror de hatar göteborgare. Citera
quizz_kid Postad 9 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2005 Spontant känns det som att det kan vara en reklamblockare som ställer till det för dig. ok, kan man lösa detta??... hade vart trevligt att kunna registrera sig... Citera
Morbo Postad 10 Februari , 2005 Rapport Postad 10 Februari , 2005 Var det bara jag som rent desperat struntade i att länken var påhittad och med en liten liten gnista hopp klickade för att se om den verkligen fanns? Citera
Recommended Posts