MacDaddy Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Spela en FL session idag o fick höga par kanske 10ggr o högt A ca 10ggr men vann 1 hand av dessa. Jag kan ibland bli smått tiltad av o loosa 2-3 potter i rad men detta va så mkt att jag inte reagerade på det. Jag tyckte det istället var smått fascinerande o fortsatte spela som jag alltid gör. Hur reagerar ni på bad runs o hur hanterar ni det? Och hur spelar ni när allt bara går åt helvete. Jag antar att det är då vissa loosar hela bankrullen så det va ändå bra o se att jag hade en gräns där jag bara skratta åt det. Känner igen det draget i mig från verkliga livet då jag kan bli så arg att jag slutar bry mig o bara skrattar åt det. Har aldrig gått så här fascinerande illa förr, trots att jag spelat i 1,5år. Citera
hnat Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Trist att du lagt tråden i den här gruppen då PLO-spelare kan ha mycket att komma med. I övrigt så är tröstätande, tröstsupande, gråt och fosterställning (helst samtidigt) viktiga koncept. Citera
griskotten Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Har själv legat på downstreak ett tag nu i ca 2 månader, jag blir utdragen på det mesta. Multitablar iochförsej nl25 så jag kanske borde hålla käften iochmed att fisken är så tät blev förra sessionen exempelvis slagen på dessa händer under loppet av en halvtimme: (1) kåk mot fyrtal (2)set mot runnerrunnerfärg (3) floppat set på ofarlig flop, fi drog runner runner kåk (4) all in preflop KK mot AJ bräda [Jc Jh Ah Kd As] jag sparkade lite på väggen, gick ned och drog en micropizza och drack mjölk som satan =) det bästa är enligt mig att ta en paus och ladda med kolhydrater. : ) Citera
ulaf Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Någon sa att man ska ta en paus, men det har jag aldrig trott på... Citera
Recommended Posts