Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Spela en FL session idag o fick höga par kanske 10ggr o högt A ca 10ggr men vann 1 hand av dessa. Jag kan ibland bli smått tiltad av o loosa 2-3 potter i rad men detta va så mkt att jag inte reagerade på det. Jag tyckte det istället var smått fascinerande o fortsatte spela som jag alltid gör.

Hur reagerar ni på bad runs o hur hanterar ni det? Och hur spelar ni när allt bara går åt helvete. Jag antar att det är då vissa loosar hela bankrullen så det va ändå bra o se att jag hade en gräns där jag bara skratta åt det. Känner igen det draget i mig från verkliga livet då jag kan bli så arg att jag slutar bry mig o bara skrattar åt det. Har aldrig gått så här fascinerande illa förr, trots att jag spelat i 1,5år.

Postad

Trist att du lagt tråden i den här gruppen då PLO-spelare kan ha mycket att komma med.

I övrigt så är tröstätande, tröstsupande, gråt och fosterställning (helst samtidigt) viktiga koncept.

Postad

Har själv legat på downstreak ett tag nu i ca 2 månader, jag blir utdragen på det mesta. Multitablar iochförsej nl25 så jag kanske borde hålla käften iochmed att fisken är så tät :P

blev förra sessionen exempelvis slagen på dessa händer under loppet av en halvtimme:

(1) kåk mot fyrtal

(2)set mot runnerrunnerfärg

(3) floppat set på ofarlig flop, fi drog runner runner kåk

(4) all in preflop KK mot AJ bräda [Jc Jh Ah Kd As]

jag sparkade lite på väggen, gick ned och drog en micropizza och drack mjölk som satan =)

det bästa är enligt mig att ta en paus och ladda med kolhydrater.

: )