Gå till innehåll

Manuell Registrering


NordicBet

Recommended Posts

Nu är det en vecka kvar till Sveriges största poker-händelse någonsin. Tusentals poker-spelare förväntas delta och vi kommer få många som registrerar sig för första gången på NordicBet. Därför är det viktigt för dig som ännu inte har registrerat ett konto att läsa dessa punkter.

 

Om en annan kund spelat inom Microgaming-nätverket (fd Prima) från samma PC som en kund som vill spela SM måste en manuell registrering göras. Detta tar normalt en-två dagar för Microgaming. Därför är det mycket viktigt att du inte väntar till sista dagen (14 december) för att registrera dig.

 

Om du får detta problem när du registrerar dig ber vi dig vänligen maila poker@nordicbet.com där du ger oss följande information:

 

- Ditt namn, inklusive pokeraliaset på spelaren som redan är registrerad på din PC, och vilket förhållande du har till denna spelaren.

 

- Ge oss en lista på 5 pokeralias som du kan tänka dig att använda i vårat pokerrum.

 

- Ditt NordicBet-lösenord. Vi måste ha detta för att skapa en förbindelse mellan ditt pokerkonto och spelkonto så att du kan överföra pengar mellan kontona. När pokerkontot är registrerat rekommenderar vi dig till att ändra ditt lösenord av säkerhetsmässiga orsaker.

 

Om du redan har ett poker-alias i Microgaming-nätverket så måste du ange detta eftersom det endast är tillåtet att ha ett poker-alias på hela nätverket. Dessutom behöver vi din verification code som du får genom att kontakta portalen du först registrerade ditt Microgaming-konto hos.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett gammalt konto på expekt, från den tiden de höll till på prima. Jag har registrerat ett konto på Nordicbet för ett tag sen men den sa att jag måste ha min activation code, men expekt har ju flyttat från prima? Jag har ingen aning om min activation code, hur gör jag? Kontaktar expekt ändå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du redan har ett pokerkonto i Microgaming-nätverket så måste du ange detta eftersom det endast är tillåtet att ha ett pokerkonto på hela nätverket.

 

Klart att man måste få ha flera konton inom nätverket?!

 

Du måste väl mena att man bara får ha ett alias?

 

Hej Conny,

 

Du har naturligtvis rätt :)

 

Jag har ändrat om texten ovan 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte riktigt vart jag tänkte lägga den här frågan, så jag lägger den här. Ursäkta om det är offtopic. Det är inga problem att en kompis som har skapat ett eget nordicbetkonto på sin egna dator hemma spelar från en dator hemifrån mig va? Datorn ifråga har jag tidigare lirat på primanätverket på.

 

Kan tillägga att det gick att logga in på hans acc här hemma hos mig idag utan några som helst problem.

 

MVH,

Kristoffer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte riktigt vart jag tänkte lägga den här frågan, så jag lägger den här. Ursäkta om det är offtopic. Det är inga problem att en kompis som har skapat ett eget nordicbetkonto på sin egna dator hemma spelar från en dator hemifrån mig va? Datorn ifråga har jag tidigare lirat på primanätverket på.

 

Kan tillägga att det gick att logga in på hans acc här hemma hos mig idag utan några som helst problem.

 

MVH,

Kristoffer

 

Jag hade det problemmet och jag kom inte in förrän lite hjälp av supporten. men om ni redan har prövat idag borde det ju inte vara några problem imorgon heller=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har flera konton på nätverket däribland ett konto på Nordicbet. Detta konto har jag aldrig spelat på. Kan jag göra en insättning med Neteller och registrera mig som vanligt eller krävs manuell registrering?

 

Testa? Hur mkt kan gå fel?

 

Saken är den att jag inte får pengar förrän i eftermiddag. Då är det kanske för sent att maila om manuell registrering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har flera konton på nätverket däribland ett konto på Nordicbet. Detta konto har jag aldrig spelat på. Kan jag göra en insättning med Neteller och registrera mig som vanligt eller krävs manuell registrering?

 

Testa? Hur mkt kan gå fel?

 

Saken är den att jag inte får pengar förrän i eftermiddag. Då är det kanske för sent att maila om manuell registrering.

 

Nordicbet har en support som brukar svara på Mail på 10-40 min, maila dom och fråga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...