Gå till innehåll

Primas Midstakesspelare - Diskussionstråd


-PK-

Recommended Posts

  • Svars 126
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Askel suger riktigt stor balle ....

Haha, eller inte

 

i vart fall så e han en jävel på att suga ut ... :evil:

 

hur mår du... askel är ett geni punkt slut.

 

på a) svarar vi "det vore synd att klaga" och på b) är vi lite osäkra men vi tror att det rätta svaret är "så fan heller"

 

tycker dock att det är stort av killen av killen att kunna multitabla 1000 bord åt gången, och som om det inte vore nog så verkar han även snitta runt 20h/dag. Imponerande! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en liten paus fran pokern eftersom jag ar ute och backpackar. Men kikade in och kunde inte lata bli att se denna traden.

 

Forutom jag sjalv 8-) sa tycker jag att Condorcet ar mycket bra, dodarn kanns farlig ocksa - men jag ger honom nog for stor respekt for att han ar kand.

 

Markte pa slutet nu att det ar ratt manga fd nl2000 ravar som ploppat ner pa nl600. Det suger saklart da de flesta av dem ar mycket duktiga nar de spelar bra. Eftersom de ar fd semi-highrollers sa tar de dock inte spelet pa sa stort allvar och kanner sig for fina for nivan sa de kan LAG-tilta ratt ofta tycker jag.

 

Kanske startar en dagbok har nar jag kommer tillbaks till pokern om ca 2 manader, sa ska det bli lite ordentliga primadisskusioner. Oggeking och punkrock ar iaf stort varde i att spela mot, tyvarr inte lika stort som mot de flesta andra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, Kul att du skrivit Steinberg :) Är medveten om att jag spelade patetiskt dåligt mot dig i början när jag kom upp till NL500 men de sista gångerna så bör jag haft plusstatistik mot dig iaf.. Dock så slipper man dej gärna om man får välja :)

 

Håller med om att Condorcet är duktig, Det är en spelare som är svårt att få grepp om...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...