kfluffie Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Sen resonomanget om poängen stämmer INTE, jag har hitils rakat ungefär 400$ enligt PO och har fått 4000 poäng. Tycker du det är bra att kunna köpa 2 st http://www.fulltiltstore.com/storeindex.php?~other_items,OI-NSBT när man har rakeat ca 3000kr? No need to ever go thirsty with this 27 ounce, USA made sports bottle constructed of soft, easy to squeeze plastic. A high quality DuoFlow cap includes two positions to regulate liquid flow, along with a triple locking mechanism for maximum leakproof protection. Citera
JENZOER Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Jag hade helt klart tagit FTP, sämre motstånd på NL100 SH får man letar efter. Dock är det ganska dålig action på dagtid innan amerikanarna har vaknat, problemet då är inte att det finns lite bord, kanske 10-15, men motståndet är ganska bra då. Men sen på kvällen är det riktigt uselt spel, folk ger bort pengar ibland.Sen resonomanget om poängen stämmer INTE, jag har hitils rakat ungefär 400$ enligt PO och har fått 4000 poäng. Låter trevligt När börjar jänkarna rulla in då? Under förmidagen och en bit på eftermiddagen ligger antal spelare på typ 6k, sen nu vid 19 är det uppe vid 15k. Skulle tro det börjar komma in fler vid 17 ungefär. Sen lite senare vid kanske 22-23 så kmr det upp på kanske 25k... Citera
Recommended Posts