Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Snabb fråga.

Måste ha nåt enkelt program för att se ROI, antar att det är TM som gäller då (spelar på party så sharkscope e inte aktuellt längre tyvärr...)

Nu till min fråga, funkar det bra till Party numera?

Laddade ned trailen och fick lyckades importera 20 av 50 sng's resten blev "error"? Så, är det kommunikationsproblem mellan TM och partys HHfiler eller är det bara min dator som är kass som vanligt?

Tack

Postad

Har inte spelat på Party på nån vecka men det ska inte vara några problem. Strular det så kan du ju bara skriva i TM-forumet så fixar han det i nästa version, brukar gå rätt fort.

Postad

köpt det nu och det funkade utmärkt när jag laddat ned senaste patchen.

Vilket grymt soft program alltså, ett måste för alla som kör sng! enkelt och snyggt, kostar bara $40 via neteller dessutom!

Postad
Vad exakt gör Tourney Manager?

Är det bara ROI samt placeringarna?

Tänkte för placeringarna syns i PO och ROI går att räkna ut.

Det är betydligt mer än ROI och placeringar. Det visar ITM, timlön, total vinst osv. Du kan oxå filtrera dina turneringar efter datum, site, buyin, speltid (på dygnet) eller i princip vad som helst. Du får fina diagram på allting.

Tycker lätt det är värt priset om man är hyggligt seriös i sitt sng-spel.

Postad

Är väll timlön som är lite tjorvigt att få ut från PO.

Lite som en rolig grej kan det ju vara dock att få allting lätt och överskådligt om man spelar en sida som TM stöder men inte sharkscope.

Men ser absolut inget måste i TM då man bara behöver titta på kontot hur mycket pengar man har för att veta hur mycket man vunnit.

Postad
Är väll timlön som är lite tjorvigt att få ut från PO.

Lite som en rolig grej kan det ju vara dock att få allting lätt och överskådligt om man spelar en sida som TM stöder men inte sharkscope.

Men ser absolut inget måste i TM då man bara behöver titta på kontot hur mycket pengar man har för att veta hur mycket man vunnit.

Du kan ju även lägga upp egna filter där du kan se stats för en specifik tidsperiod, specifik buy-in osv.

Du kan även se en procentuell fördelning över placeringar, hur ofta du hamnar ITM när du befinner dig på bubblan osv.

Jag kan verkligen inte se hur någon som spelar SNG's seriöst kan välja att inte skaffa TM. Det finns liksom ingen mening med att inte ha det.