thefman Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Senaste veckan har jag latchat runt och lirat HORSE cashgame samt lite 2-7 tripledraw, bara slaskat liksom. Vid sidan om så startade jag upp en $11/180 manna igår för att få en allmän vibb liksom. Självklart vann man den? Gjorde om samma ritual idag: öppnade upp ett 2-7 bord, slaskade bort ett inköp, öppnade sedan upp en $11/180 manna och lirade på fint. Utan att blinka gick jag och vann den! (ok då, väl på finalbordet klonkade jag en och annan under- vs överpocket, men Gud gjorde upp för den sura förlusten med AA vs JJ tidigare i turren...) Att vinna 2st 180manna på 2 dagar är nog inget ovanligt för spelarna här på forumet, men att ha vunnit 2 av absolut endast 2 är väl lite stört!? Sök på clintbygget på sharkscope. HF och klonka friskt! Jag har momentum! Citera
Gyre Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Grattis, men borde inte du och jag sova nu? Klockan börjar bli lite. Citera
thefman Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Grattis, men borde inte du och jag sova nu? Klockan börjar bli lite. Haha men för helvette jag är ju inte bög! Skämt å sido, jag måste vara vaken ett dygn nu. Ska till Uppsala och köpa reservdelar till bilen så man får igenom den i besiktningen! Citera
Recommended Posts