Gå till innehåll

Fusk i en SnG! Freakin fuckin fuskare!


Pokemonn

Recommended Posts

Fan vad jäkla lack man blir. Inte nog med att inte ett kortfan står sig idag (torskat 3 gånger med AA och åkt ut idag, och en jäkla massa 70/30 eller bättre situationer). Gått back som en jävla gris idag.

 

Nu ska de fanimig börja fuska ochså.

 

Jag gick all-in med typ 10BB i tidig position (många spelare kvar), en i mitten funderar... BB (som täcker funderande spelare) skriver i chatten "I fold", därefter synar funderande spelare och BB foldar precis som han skrivit. Jag åker ut.

 

Vilka kort vem hade spelar ingen roll, man får ju FANIMIG inte skriva hur man ska agera i chatten.

 

FANSJÄVLASKITHELVETESBAJSAVSKUMSFANSTYGIJÄVLARRRRR!!!!! :evil::evil::evil:

 

Jag har skrivit till Everest och krävt att fanstyget som skrev det i chatten ska betala tillbaka min buyin, eller att Everest ska stå för det. Jävlafanhelteve. Får jag inget byter jag fanimig till Fulltilt! :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil: :evil: :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Enligt regler får man inte diskutera taktik, en ställde in, jag skrev på skoj foldar du eller til den andra som var med i potten på b2b i en turnering, ja skrev han, så folda jag och så folda han och efter de blev båda han och jag utsparkade ur turneringen

I det fallet var det på skämt och vad han än svara kunde jag inte ta det på allvar. Så jag blev förbannad, men inte hjälpte de. Så skriver någon vad de tänker göra bör det räknas som fusk och han bör diskas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Manga sajter blockar chatten for alla om en spelare ar all in. Helt ratt tycker jag. Om man pa Everest (enligt reglerna) kan skriva i chatten nar ngn ar all in far man skylla sig sjalv om man spelar dar.

Dock ar det ju naturligtvis dalig stil om man gor det trots att det tillats.

 

Man KAN skriva i chatten, men det är förbjudet enligt reglerna att tala om hur man ska agera i en hand, se mitt inlägg längre upp.

 

Så skylla sig själv låter underligt, ska man räkna med att folk ska få fuska, bara för att man kan fuska? Det är ju precis samma sak om en snubbe höjer rejält, en funderar på att syna och BB skriver "I will go all-in", varpå den funderande foldar och BB går all-in. Det är i princip exakt samma scenario.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte bara han diskas, jag åkte ju ut. Nog för att jag låg pyrt till men fan om jag inte får tillbaka buyin. Den ska jag bara ha tillbaka.

 

Hur enorm var buyin eftersom du blev så ledsen? Sånnt händer dagligen på svenska spel, inget mer än 1 veckas avstänging av chatten händer där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur enormt inköpet var? Det har väl ingenting alls att göra med saken?

 

Ledsen? Klart man blir sur som fan när de fuskar och talar om hur de ska agera innan det är deras tur att agera, så att beslutet att syna blir lättare för de som ännu inte har bestämt sig.

 

Händer detta dagligen på svenska spel, och enda följden är temporär avstängning av chatten för de som fuskar? JAg skulle tveklöst byta pokersite om det hände mig dagligen och inget händer.

 

Fattar du vad det är? Samarbete, fusk, fan och hans moster? Hur kan du acceptera sådant med en axelryckning och "tja, sån´t händer...". :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det har väl ingen betydelse hur stor buy in var. Nu minns jag inte vad det var ens. Man blir ändå irriterad för man åkte ut för man skrev ett skämt. Sen om man blir avstängd från chatten eller inte spelar mindre roll. Det är ju att man förlorar chansen att vinna turneringen. Tror detta var kval till wsop på martinspoker, 400 € buy in lr något?? Chatten avstängd på svenska spel har jag redan fått för jag skrev fula ord i chatten lol, men det är ju en annan sak. Men håller med om att det är fusk när personen skriver att han ska folda rakt ut och syna du. Mitt var väl också fusk på sitt sätt även om vad han ändå svarade inte hade någon som helst betydelse. Har jag aa skriver jag ju inte folda du jag har aa i chatten.

Sen var saken att vi börja med 5000 i marker, minns inte vad jag hade men killen i fråga som ställde in hade spelat som en idiot och hade endast 800 kvar efter en halvtimme. Han åkte i nästa hand och var väl sur och rapportera det. Därför man själv åkte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur enormt inköpet var? Det har väl ingenting alls att göra med saken?

 

Ledsen? Klart man blir sur som fan när de fuskar och talar om hur de ska agera innan det är deras tur att agera, så att beslutet att syna blir lättare för de som ännu inte har bestämt sig.

 

Händer detta dagligen på svenska spel, och enda följden är temporär avstängning av chatten för de som fuskar? JAg skulle tveklöst byta pokersite om det hände mig dagligen och inget händer.

 

Fattar du vad det är? Samarbete, fusk, fan och hans moster? Hur kan du acceptera sådant med en axelryckning och "tja, sån´t händer...". :shock:

 

Jo det har väl ganska stor betydelse, om det var så myckat att du orkade lägga ner energi på att starta den här tråden

 

Svenska spel är bäst oavsett om en del försöker fuska.. så jag ser ingen anledning att byta bara för att en del idioter skriver vad de har för kort osv i chatten lr vad de ska göra. Anmäler det bara.

 

Du tror inte att de som verkligen fuskar använder andra metoder än chatten? tex skype, msn osv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också den erfarenheten från sv. Där skrev en som foldat vad han hade för hand i cash game vilket hade stor betydelse för spelet i handen. Jag påpeka att han inte kunde göra så, ja vad ska hända skrev han, ska du skicka polisen på mig. Rapportera det för han var så korkad efter det hände men där vet jag inte vad som hände. Fick mail om att det tagit emot anmälan men inget mer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokemonn som alltid gillar att vara provoserande mot andras bekymmer och problem. Men nu när han själv råkade ut för nått ja då faaan skall hela världen veta, och det är det värsta som någonsin hänt(Ja jag vet att du inte ordagrant skrev så...)

 

Som någon annan sa, detta händer ofta, kanske inte varje dag men iallafall tillräckligt ofta, man anmäler det till sajten och sedan inge mer. Vill du ha pengar tillbaka så visst kräv det, men rubriken på denna tråd och ditt inlägg är rätt saftiga, kvällspressen on speed eller nått! :D

 

Hoppas killen(som fuska) blir bannad(lär INTE hända) och att du får pengarna av honom. Men snubbens chat kanske blir avstängd thats it, dont want to lose that important rake from anyone! :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vilken dålig stil. Men det skulle förvåna mig enormt om du får tillbaka din buyin.

 

Jag brukar tänka ibland på hur LITE sånt här man råkar ut för jämfört med runt borden i Las Vegas. Där diskuteras och visas det kort och muckas face-up på horribla sätt ibland.

 

Under fem års i intensivt onlinespelande har jag faktiskt aldrig varit med om att en spelare avslöjat vad han kastat medan handen fortfarande varit levande.

 

Flytta till en sajt där chatten blir låst när en spelare är all-in, så slipper du åtminstone det här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Nu ska de fanimig börja fuska ochså.

 

Vilka kort vem hade spelar ingen roll, man får ju FANIMIG inte skriva hur man ska agera i chatten.

 

FANSJÄVLASKITHELVETESBAJSAVSKUMSFANSTYGIJÄVLARRRRR!!!!! :evil::evil::evil:

 

Jag har skrivit till Everest och krävt att fanstyget som skrev det i chatten ska betala tillbaka min buyin, eller att Everest ska stå för det. Jävlafanhelteve. Får jag inget byter jag fanimig till Fulltilt! :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil: :evil: :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

 

Ungefär det där till supoorten + be supporten att ge en "final warning" till båda spelarna.

 

Minimiresultatet borde bli att båda spelarna blir diskvalificierade av turneringen och du får ditt inköp/eventuell vinst.

 

Sedan om det hjälper dig så kan jag steaka för eventuell inköp av material för brevbomber till de där 2 mupparna :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...