Orangutango Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 Vad tycker ni smakar mest poker ? Jag föredrar Kaffe. Precis som singlemalt är mer Omaha än brandy. Skulle gärna ha era insiktsfulla synpunkter, kommenterar är dock överflödiga. Sedan undrar jag vad en korspostning är och om det någonsin förekommit triangelpostningar. * RP - QoS * Citera
Nisseman Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 Finns bara två drycker till poker, öl (3.5%) och kaffe, punkt. Citera
DanielN Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 Finns bara två drycker till poker, öl (3.5%) och kaffe, punkt.Jag skulle vilja dra det till bristningsgränsen och säga att det bara finns en dryck till poker. Kaffe. Citera
freeman Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 te oftast.... är jag lite små trött.... kaffe Citera
Largo-Sama Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 Jag avskyr te. Kaffe går an. Citera
summlan Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 inget är mer poker än ett glas varm mjölk Citera
QoS Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Sedan undrar jag vad en korspostning är och om det någonsin förekommit triangelpostningar. En korspostning är när man postar samma inlägg/tråd på flera ställen, något som vi gärna ser att man undviker eftersom det räcker med en korrekt postad tråd/inlägg. Enjoy! - QoS Citera
Bisox Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Inget är mer poker än 18 av klubben "kalla" importerade öl som som dricks under och efter en pf.nu live turnering! puh..lite seg idag..är för gammal för sånt här Citera
Recommended Posts