Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Tja, vad jag läste så uppdaterar SvS sin klient i natt så att man ska kunna spela 24/7, Tror uppdatering börjar kl 11 därför dom inte drar igång turneringarna..

Okej, tack. Men då är fråga varför alla veckans tuneringar är nerstängda. Läste det nyss på svenskaspels hemsida. Eller ja, det spelas typ en tunering per dag resten av veckan, och det är bara höga insatser (iaf för mig med lite rulle)

/bombay

Postad

Snäll som jag är så lägger jag in uppdateringarna ifrån SvS ändå:

Nya funktioner i uppgraderad pokerklient

2006-12-05

Nu uppgraderar vi återigen pokerklienten.

Den här gången kan du bland annat se fram emot privata bord och turneringar, dygnet-runt-öppet, bättre handhistorik och speciella nybörjarturneringar.

Onsdagen den 6 december uppgraderar Svenska Spel pokerklienten med flera nya funktioner.

Observera att pokerrummet därför kommer att vara stängt från tisdag 23.00 till onsdag cirka 12.00

Här är alla nyheter i pokerklienten den 6 december:

24-timmarsöppet

Svenska Spels Poker kommer nu att ha öppet dygnet runt. På onsdagar klockan 03.00-05.00 är dock pokerklienten inte tillgänglig för spel på grund av tekniskt underhåll.

Privata bord och turneringar (lanseras runt 12/12)

Bjud in dina vänner, arbetskamrater eller idrottsföreningen till en privat turnering. Du beställer ditt privata bord eller din privata turnering via pokerhemsidan.

Utökad och förbättrad handhistorik

Numera finns inga begränsningar bakåt i tiden för din handhistorik. Du kan alltså se alla de händer du någonsin spelat på Svenska Spels Poker. Dessutom kan du få varje hand presenterad på olika sätt, både i text och som grafik.

Visa kastad hand

"Vad var det jag hade för kort?" har du säkert ofta funderat på det efter att du lagt din hand. I den svarta rutan ovanför förvalsrutorna kan du numera välja om du vill se vilka kort du just har slängt.

Max- och Min-knapp

När du köper in dig på ett ringspelsbord kan du nu direkt välja om du vill ta med dig maximi- eller minimibelopp till bordet via en enkel knapptryckning.

Bord med gemensam paus

Vi erbjuder nu ringspelsbord med gemensam paus. Det innebär att bordet alltid kommer att pausas fem minuter varje timme. De bord som använder gemensam paus markeras i lobbyn med en klocka.

Turneringsspelgränser

Under spelgränsfliken finns nu även turneringsgränser inlagda. De är inte obligatoriska att fylla i, men om du tänker spela turneringar måste du ha fyllt i också dessa fält. Om du försöker anmäla dig till en turnering utan att ha fyllt i turneringsgränserna kommer du att slussas dit för att göra detta.

Läs mer om hur du fyller i dina spel- och turneringsgränser

Navigator

Under spelgränsfliken hittar du en knapp märkt "Öppna Navigatorn". Om du klickar på den öppnas ett litet fönster där du hela tiden kan ha koll på dina spelgränser och aktuell spelinformation. Ta för vana att alltid ha navigatorn öppen när du spelar.

Nybörjarturneringar

För dig som är nybörjare på poker arrangerar vi varje tisdag klockan 19.00 en nybörjarturnering. Den har extra lång betänketid (25 sekunder) och kostar bara en krona att delta i. Ett perfekt sätt öva turneringsspel innan du ger dig på turneringar med högre inköp.

Nya kortspel

Vi lägger ut två nya kortspel i pokerlobbyn, Telesina och Mörkpoker 7-E. Spelregler och spelskolor hittar du på pokerhemsidan.