Gå till innehåll

Tävling - Julavatarer


Dooken

Recommended Posts

  • Svars 98
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För er som undra så är det tomtens huvud som ligger sidan om Hobbe. Så till alla barn så har jag lite tråkiga nyheter. Pga tomtens hastiga bortgång så är tyvärr julen inställd på obestämd framtid.

 

Vill ni gråta ut så gör det i bad beat tråden annars blir QoS arg.

 

Ha ett fortsatt trevligt år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Koalan och Bzk ligger lika på min lista, dött lopp... Men koalor är så vidrigt gulliga :oops:

 

Svårt att avgöra vem som leder - Men myssion leder iaf flest röstade röster :P

Är inte den psykotiska bebisen vidrigt gullig menar du? :shock:

 

Hottade upp min lite med en trevlig animation. Kan även tillägga att jag är djurgårdare, då är väl ändå rösten min som i en liten ask? Ryktas om att kluffie är gnagare, och dessutom sosse!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Koalan och Bzk ligger lika på min lista, dött lopp... Men koalor är så vidrigt gulliga :oops:

 

Svårt att avgöra vem som leder - Men myssion leder iaf flest röstade röster :P

Är inte den psykotiska bebisen vidrigt gullig menar du? :shock:

 

Hottade upp min lite med en trevlig animation. Kan även tillägga att jag är djurgårdare, då är väl ändå rösten min som i en liten ask? Ryktas om att kluffie är gnagare, och dessutom sosse!

 

vad för prog för att göra anim gifs?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad för prog för att göra anim gifs?

 

Adobe photoshop CS, Adobe imageready

 

JAG KOMMER ALLTID FÖR SENT!

 

Är inte den psykotiska bebisen vidrigt gullig menar du? Shocked

 

Hottade upp min lite med en trevlig animation. Kan även tillägga att jag är djurgårdare, då är väl ändå rösten min som i en liten ask? Ryktas om att kluffie är gnagare, och dessutom sosse!

 

Oj oj oj, animationen gjorde ju inte särskilt mycket även om den var stabil, men däremot informationen om att den lille söte koalan skulle vara en sork och rödstrumpa påverkade ju direkt valet.. Jag börjar bli en backstabber som myssion. Akutmottagningarna runt om i landet kommer ju ha lapp på luckan så många stabbningar som kommer ha skett innan den store fete har delat ut sina klappar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte den psykotiska bebisen vidrigt gullig menar du? Shocked

 

Hottade upp min lite med en trevlig animation. Kan även tillägga att jag är djurgårdare, då är väl ändå rösten min som i en liten ask? Ryktas om att kluffie är gnagare, och dessutom sosse!

 

Oj oj oj, animationen gjorde ju inte särskilt mycket även om den var stabil, men däremot informationen om att den lille söte koalan skulle vara en sork och rödstrumpa påverkade ju direkt valet.. Jag börjar bli en backstabber som myssion. Akutmottagningarna runt om i landet kommer ju ha lapp på luckan så många stabbningar som kommer ha skett innan den store fete har delat ut sina klappar!

 

Jag röstade Blått samt så är jag ej direkt sportintresserad men skulle jag behöva välja ett lag så väljer jag Hammarby i fotboll p.g.a. de bra klacklåtarna de har och i Hockey väljer jag Brynäs före Djurgården och AIK för att det var rivilatet mellan dem i lågstadiet och jag hamna på BIF-sidan!

 

Mvh, KF! Blue Power!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir manipulerad till höger och vänster hela tiden.. Från och med nu väntar jag med min röst fram till dess att julgröten har kallnat!

 

Inte för att bajen skulle vara bättre, men det är ju definitivt inte sämre.

 

BLUE is the sky over here aswell

 

Nu ska vi vara trevliga mot varandra så att vi får julklappar!

 

http://files.petterhj.net/bilder/diverse/be%20polite.jpg

 

 

:As::Ab::Ag::Ah::2s:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...