Waggho Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Okej då. Här är min tomtiga julhund Tilla. Citera
Dooken Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 Koalan och Bzk ligger lika på min lista, dött lopp... Men koalor är så vidrigt gulliga Svårt att avgöra vem som leder - Men myssion leder iaf flest röstade röster Citera
hansolo Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 God Jul önskar Jennifer "Hoe Hoe Hoe" Tilly edit: ja röstar på bzkt! Citera
kfluffie Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Koalan och Bzk ligger lika på min lista, dött lopp... Men koalor är så vidrigt gulliga Japp, man blir lätt svag för de gulliga djuren! Svårt att avgöra vem som leder - Men myssion leder iaf flest röstade röster Ahh, men han är falsk! Automatiskt diskvalificerad? (My. alltså) Citera
Myssion Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Nä, jag är inte falsk, jag är helt öppen med att jag är en backstabbande kappvändare. Citera
kfluffie Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Nä, jag är inte falsk, jag är helt öppen med att jag är en backstabbande kappvändare. Word! You got my respect you Backstabber! (L) Citera
Myssion Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Fr.o.m. nu: Alla som röstar på koala-apan blir bannade. Citera
kfluffie Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Fr.o.m. nu: Alla som röstar på koala-apan blir bannade. Självklart kommer ni som röster på mig att bli direkt upplåsta, ett gratis SPAM-meddelande till alla medlemmar på Forumet när ni fyller år samt 25+ i Postcount!! Citera
Myssion Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Fr.o.m. nu: Alla som röstar på koala-apan blir bannade. Självklart kommer ni som röster på mig att bli direkt upplåsta, ett gratis SPAM-meddelande till alla medlemmar på Forumet när ni fyller år samt 25+ i Postcount!! And teh ban! Ok, åter till topic... Citera
cheunce Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 För er som undra så är det tomtens huvud som ligger sidan om Hobbe. Så till alla barn så har jag lite tråkiga nyheter. Pga tomtens hastiga bortgång så är tyvärr julen inställd på obestämd framtid. Vill ni gråta ut så gör det i bad beat tråden annars blir QoS arg. Ha ett fortsatt trevligt år. Citera
Dooken Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 Kände att jag hamnade lite på efterkälken, så jag tog till mitt hemliga dödsvapen och laddar upp Dooken avatar version 2, modifierad med det dödliga vinstvapnet! Den som inte faller för det bör söka hjälp ----> bra sökmotor google.com Citera
Florre Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Florre måste va me på denna åxå.. Fisk som man är Citera
Myssion Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Kände att jag hamnade lite på efterkälken, så jag tog till mitt hemliga dödsvapen och laddar upp Dooken avatar version 2, modifierad med det dödliga vinstvapnet! Den som inte faller för det bör söka hjälp ----> bra sökmotor google.com Utmanare: Citera
Dooken Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 Myssion -> att du bara låter mig briljera i 20 minuter! Jag får gå ner i nivå igen och börja grina Citera
bzkt Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Koalan och Bzk ligger lika på min lista, dött lopp... Men koalor är så vidrigt gulliga Svårt att avgöra vem som leder - Men myssion leder iaf flest röstade röster Är inte den psykotiska bebisen vidrigt gullig menar du? Hottade upp min lite med en trevlig animation. Kan även tillägga att jag är djurgårdare, då är väl ändå rösten min som i en liten ask? Ryktas om att kluffie är gnagare, och dessutom sosse! Citera
Bikern Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Koalan och Bzk ligger lika på min lista, dött lopp... Men koalor är så vidrigt gulliga Svårt att avgöra vem som leder - Men myssion leder iaf flest röstade röster Är inte den psykotiska bebisen vidrigt gullig menar du? Hottade upp min lite med en trevlig animation. Kan även tillägga att jag är djurgårdare, då är väl ändå rösten min som i en liten ask? Ryktas om att kluffie är gnagare, och dessutom sosse! vad för prog för att göra anim gifs? Citera
Waggho Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Utmanare: http://www3.jeux.com/jeux/jeux.php?VIDJeux=894 Citera
bzkt Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 vad för prog för att göra anim gifs? Adobe ImageReady använder jag. Citera
Dooken Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 vad för prog för att göra anim gifs? Adobe photoshop CS, Adobe imageready Citera
Dooken Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 vad för prog för att göra anim gifs? Adobe photoshop CS, Adobe imageready JAG KOMMER ALLTID FÖR SENT! Är inte den psykotiska bebisen vidrigt gullig menar du? Shocked Hottade upp min lite med en trevlig animation. Kan även tillägga att jag är djurgårdare, då är väl ändå rösten min som i en liten ask? Ryktas om att kluffie är gnagare, och dessutom sosse! Oj oj oj, animationen gjorde ju inte särskilt mycket även om den var stabil, men däremot informationen om att den lille söte koalan skulle vara en sork och rödstrumpa påverkade ju direkt valet.. Jag börjar bli en backstabber som myssion. Akutmottagningarna runt om i landet kommer ju ha lapp på luckan så många stabbningar som kommer ha skett innan den store fete har delat ut sina klappar! Citera
kfluffie Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Är inte den psykotiska bebisen vidrigt gullig menar du? Shocked Hottade upp min lite med en trevlig animation. Kan även tillägga att jag är djurgårdare, då är väl ändå rösten min som i en liten ask? Ryktas om att kluffie är gnagare, och dessutom sosse! Oj oj oj, animationen gjorde ju inte särskilt mycket även om den var stabil, men däremot informationen om att den lille söte koalan skulle vara en sork och rödstrumpa påverkade ju direkt valet.. Jag börjar bli en backstabber som myssion. Akutmottagningarna runt om i landet kommer ju ha lapp på luckan så många stabbningar som kommer ha skett innan den store fete har delat ut sina klappar! Jag röstade Blått samt så är jag ej direkt sportintresserad men skulle jag behöva välja ett lag så väljer jag Hammarby i fotboll p.g.a. de bra klacklåtarna de har och i Hockey väljer jag Brynäs före Djurgården och AIK för att det var rivilatet mellan dem i lågstadiet och jag hamna på BIF-sidan! Mvh, KF! Blue Power! Citera
Dooken Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Jag blir manipulerad till höger och vänster hela tiden.. Från och med nu väntar jag med min röst fram till dess att julgröten har kallnat! Inte för att bajen skulle vara bättre, men det är ju definitivt inte sämre. BLUE is the sky over here aswell Nu ska vi vara trevliga mot varandra så att vi får julklappar! http://files.petterhj.net/bilder/diverse/be%20polite.jpg Citera
Recommended Posts