BigShot Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Hej, Har problem med visningen av pokerforum.nu i mozilla. Eller, det är en viss del av sidan jag saknar, dvs menyn där det ska stå: startsida | pokerforum | poker på nätet osv.. Det funkar fint i Internet Explorer..men är inte alls förtjust i den webläsaren. Så här ser det ut i Mozilla Finns det nån vänlig själ som vet varför det ser ut som det gör? Och isf hur rättar jag till det? Min upplösning på skärmen är 1920x1200 ifall det kan vara till hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Bry dig inte - de tänker skriva om webbsidorna och byta forumsystem. Så det kan fixa sig. Det är inte ditt fel det är webbsidan som är trasig - den innehåller 25 buggar: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fpokerforum.nu%2F Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 vilken version kör du? pf.nu funkar bra här i FF 2.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Tryck in Ctrl och scrolla uppåt på musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigShot Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2006 vilken version kör du? pf.nu funkar bra här i FF 2.0 Kör med samma version som du gör Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigShot Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2006 Tryck in Ctrl och scrolla uppåt på musen. Har provat det, men texten blir ju grymt mycket mindre och med det svårare att läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Tryck in Ctrl och scrolla uppåt på musen. Har provat det, men texten blir ju grymt mycket mindre och med det svårare att läsa Installera om Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stinkbock Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Hade liknande problem när jag köpte min laptop för några månader sedan. PF.nu cpade, och det gjorde även party poker. Mailade dom o fick följande svar: Dear Erik, > >We are sorry that you are experiencing difficulties in viewing our games. >If you are not able to view the complete table window or the table graphic >does not fit the window appropriately, you may need to change DPI setting >on your computer. > >Just follow these simple steps: > >1. Right-click in the Windows desktop, click > on 'Properties' in the pop-up menu. This > will open the Display Properties dialog box. > >2. Click on 'Settings', and then 'Advanced'. > >3. On the General tab, DPI settings appear in a list > in the Display area. To change the DPI setting > select a size from the DPI setting drop-down list > under 'Display'. Ensure the DPI setting is set to > 96 DPI and click 'OK'. > >4. Restart your computer to allow the changes to take > effect. Mkt möjligt att ditt problem är helt annorlunda. Jag suger på datorer, men du kan ju alltid prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Tryck in Ctrl och scrolla uppåt på musen. Har provat det, men texten blir ju grymt mycket mindre och med det svårare att läsa Installera om Firefox. LOL - nybörjaren kommer med sitt smarta besked. Det kommer inte hjälpa att fixa detta problem. När man kör med hög upplösning på skärmen så vill man ha större texter för att kunna läsa dem. Och då funkar inte pokerforum.nu bra. För att den inte är gjord på ett bra sätt så den automagiskt anpassar sig till fontstorleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Tryck in Ctrl och scrolla uppåt på musen. Har provat det, men texten blir ju grymt mycket mindre och med det svårare att läsa Installera om Firefox. LOL - nybörjaren kommer med sitt smara besked. När man kör med hög upplösning på skärmen så vill man ha större texter för att kunna läsa dem. Och då funkar inte pokerforum.nu bra. För att den inte är gjord på ett bra sätt så den automagiskt anpassar sig till fontstorleken. jag kör 2560x1600, utan förstoring, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigShot Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2006 Hade liknande problem när jag köpte min laptop för några månader sedan.PF.nu cpade, och det gjorde även party poker. Mailade dom o fick följande svar: Dear Erik, > >We are sorry that you are experiencing difficulties in viewing our games. >If you are not able to view the complete table window or the table graphic >does not fit the window appropriately, you may need to change DPI setting >on your computer. > >Just follow these simple steps: > >1. Right-click in the Windows desktop, click > on 'Properties' in the pop-up menu. This > will open the Display Properties dialog box. > >2. Click on 'Settings', and then 'Advanced'. > >3. On the General tab, DPI settings appear in a list > in the Display area. To change the DPI setting > select a size from the DPI setting drop-down list > under 'Display'. Ensure the DPI setting is set to > 96 DPI and click 'OK'. > >4. Restart your computer to allow the changes to take > effect. Mkt möjligt att ditt problem är helt annorlunda. Jag suger på datorer, men du kan ju alltid prova. Jag får tacka så mycket för ditt tips, det gjorde susen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stinkbock Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Gött o höra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Det är inte ditt fel det är webbsidan som är trasig - den innehåller 25 buggar: Det är knappt att PF.nu klarar HTML 3... Problemet är en inställning i browser som gör att sidan ballar ur och Stinkbock fix är sooper! Jag får tacka så mycket för ditt tips, det gjorde susen! Bra att det löste sig! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts