Gå till innehåll

stor kunskaps skillnad mellan NL50 och NL100?


callleee

Recommended Posts

Som topic lyder.

 

Undrar om de allmänna skillsen ökar markant mellan NL50 och NL100, testade precis att skotta lite NL100 och det slutade med att jag lite halvtiltat gick back $150.

 

Min uppfattning var att aggressiviteten var mycket högre, vilket jag är ovan vid. Detta var lite jobbigt att spela mot självklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta och skotta lite NL200 så vänjer du dig snabbare vid pengarna och sånt på NL100 när du börjar spela där.

Detta är faktiskt inte så dumt som det låter. Jag märker själv hur jag har lättare att verkligen spela ut på en nivå efter att jag har skottat lite på den ovan.

 

Skillnaden mellan NL50 och NL100 (och även till viss del upp till NL200 och kanske högre) sitter ofta i huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta och skotta lite NL200 så vänjer du dig snabbare vid pengarna och sånt på NL100 när du börjar spela där.

Detta är faktiskt inte så dumt som det låter. Jag märker själv hur jag har lättare att verkligen spela ut på en nivå efter att jag har skottat lite på den ovan.

 

Skillnaden mellan NL50 och NL100 (och även till viss del upp till NL200 och kanske högre) sitter ofta i huvudet.

 

som sagt inte helt dumt, men jag tycker att man inte förstått mycket om man inte märker att kunskapsnivån ökar ju högre upp man kommer. Det är ju faktiskt detta som är anledningen till att många gular.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...